English

خط مونتاژ موتور صادراتی پراید افتتاح شد

در بزرگداشت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع دهه کرامت، خط تولید موتور پراید با هدف صادرات به کشورهای منطقه در شرکت سایپا آذربایجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خط مونتاژ موتور صادراتی پراید افتتاح شد

به گزارش  خبرگزاری موج، در بزرگداشت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع دهه کرامت، خط تولید موتور پراید با هدف صادرات به کشورهای منطقه در شرکت سایپا آذربایجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاح این خط تولید که صبح امروز، چهارشنبه در محل سایت شماره یک شرکت سایپا آذربایجان برگزار شد.

این خط مونتاژ قادر به تولید 500 دستگاه موتور پراید در ماه است و از مرحله طراحی تا مرحله راه اندازی آن، تماماً توسط متخصصان و مهندسان شرکت سایپا آذربایجان عملیاتی شده است.

عراق و سوریه عمده بازارهای هدف برای صادرات محموله‌های تولیدی خط مزبور است و با تحقق این امر مقدار قابل توجهی ارز عائد کشورمان خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور پس از افتتاح این خط تولید، از خط جدید بازدید کرد و در گفت وگو با طراحان، مدیران و مهندسانِ شاغل به کار در این خط با سیر تعریف و اجرای مونتاژ موتور صادراتی پراید در شرکت سایپا آذربایجان آشنا شد.

 فرساد امان‌الهی علاوه بر بازدید از خط مونتاژ موتور صادراتی پراید، از خطوط ماشینکاری بلوک سیلندر، میل لنگ نیسان، سرسیلندر تیبا، میل لنگ پراید و تیبا و ماشینکاری کپه یاتاقان و ابزارسازی سایت یک شرکت سایپا آذربایجان نیز دیدن کرد.

قائم مقام مدیرعامل مگاموتور همچنین با حضور در سایت شماره دو شرکت سایپا آذربایجان، خطوط ماشینکاری بلنک دنده گیربکس، مونتاژ گیربکس نیسان، مونتاژ سیبک فرمان ، مونتاژ ستون فرمان، مونتاژ جعبه فرمان مکانیکی، ابزارسازی و آزمایشگاه اندازه گیری دقیق این سایت را مورد بازدید قرار داد.

در جریان این بازدیدها، «روح الله زینالی» مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان نیز ضمن پاسخ دادن به سوالات طرح شده، گزارش کاملی از وضعیت تولید و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت ارائه کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی