English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

تعهد به انجام مسئولیت‌های اجتماعی از زبان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه

مسئولیت اجتماعی پیش‌برنده سود و منفعت اجتماعی و فراتر از منافع سازمان است. فعالیت های همراه اول در یک سال گذشته نشان می دهد که با حمایت از سیل زدگان، ارائه خدمات ارتباطی رایگان و اهدای بسته های ضدعفونی، ماسک و ... به مناطق محروم گام های مثبتی در این بخش برداشته است.

تعهد به انجام مسئولیت‌های اجتماعی از زبان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مسولیت اجتماعی ، مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف باید برای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، انجام دهند. به بیان دیگر، مسئولیت اجتماعی پیش‌برنده سود و منفعت اجتماعی و فراتر از منافع سازمان است. 

از این رو با نگاهی به سابقه فعالیت های همراه اول در این بخش می‌توان متوجه شد که اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در این زمینه گام‌های بسیار بلندی برداشته به طوری که در یک سال گذشته فعالیت های گسترده ای در عرصه مسئولیت اجتماعی داشته است؛ برای نمونه در حمایت از سیل زدگان استان های لرستان، خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان که حدود 20 میلیارد تومان برای ارائه خدمات و تامین اقلام اساسی هزینه کرده است و در کنار این اقدامات در بخش فنی با خدمات مناسب سعی کرده است پوشش دهی خط تلفن همراه و اینترنت این مناطق را به حداکثر برساند تا خانواده ها بتوانند با بستگان خود ارتباط برقرار کنند و از طرف دیگر با ارائه اطلاعات به موقع از وضعیت جاده ها و آبراه ها مانع از بروز حوادث جدید شوند.

همچنین حضور جمعی از مدیران همراه اول در مناطق زلزله زده  باعث تسهیل و تسریع در ارائه اقدامات حمایتی این اپراتور شد. به طوری که  در راستای مسؤولیت اجتماعی و سهیم شدن در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی و بازسازی مدارس در دستور کار قرار گرفت و با ایجاد بستر USSD مشارکت مردمی برای نوسازی مدارس مناطق محروم انجام شد.

همچنین در ابتدای سال جاری با شیوع ویروس کرونا، شرکت همراه اول جزو نخستین بنگاه های بود که کارکنان خود را مکلف به فعالیت دورکاری کرد و در ادامه با توجه به زیرساخت های ارتباطی که در سال های گذشته با سرمایه گذاری سنگین راه اندازی کرده بود بستر فعالیت دورکاری برای سایر شرکت ها و ارگان هایی همچون دولت، وزارتخانه ها، شورای نگهبان و ... را نیز فراهم کرد، از سوی دیگر در تامین ماسک و ماده ضدعفونی مناطق محروم در تهران و استان های دیگر پیش قدم بود.

همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی و همیاری در پروژه تامین آب آبادان، یک دستگاه آب شیرین‌کن سیار با هزینه ۶ میلیارد ریالی که حاصل همکاری همراه اول با آبفای آبادان بود برای کمک به آبرسانی شهر چوئبده، در آنجا استقرار یافت و قرار شد تا زمان تامین آب پایدار این منطقه خدمات دهی کند، زیرا طبق گزارش مدیران، پروژه اعملیات احداث و تامین آب پایدار در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

اپراتور اول ارتباطی چند سالی است که علاوه بر حمایت از تولید ملی، توجه به محیط زیست را به عنوان یکی از مولفه های مسئولیت اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است؛ از این رو برای سال 98 نیز تفاهم نامه خود را با مؤسسه جنگل‌ها و مراتع کشور در جهت حمایت از باغ گیاه شناسی ملی تمدید کرده است که بر مبنای آن مؤسسه جنگل ها و مراتع کشور متعهد به کاشت و نگهداری حداقل 500 گونه گیاهی انحصاری و در معرض خطر در محل باغ گیاه‌شناسی ملی ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مسئولیت اجتماعی پیش‌برنده سود و منفعت اجتماعی و فراتر از منافع سازمان است. فعالیت های همراه اول در یک سال گذشته نشان می دهد که با  حمایت از سیل زدگان، ارائه خدمات ارتباطی رایگان و اهدای بسته های ضدعفونی، ماسک و ... به مناطق محروم گام های مثبتی در این بخش برداشته است. همچنین اپراتور اول چند سالی است که علاوه بر حمایت از تولید ملی، توجه به محیط زیست را به عنوان یکی از مولفه های مسئولیت اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه