English

نوبخت خبر داد؛

افتتاح باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال در اردیبهشت سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ افتتاح می شود.

افتتاح باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال در اردیبهشت سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزاد راه تهران شمال را پروژه‌ای در حال احداث با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان عنوان کرد و گفت: سال گذشته همین ایام همراه آقای فتاح از قطعه یک بازدید کردیم و تعهد دادیم که سال 98 افتتاح شود و همین اتفاق رخ داد.

وی افزود: قطعه دو این آزادراه به طول 22 کیلومتر است که 16 کیلومتر آن تونل و مابقی پل است، تونل البرز بلندترین تونل آن بوده و 6.4 کیلومتر طول آن است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: قطعه دو آزادراه تهران شمال نیاز به سه هزار میلیارد تومان منابع داشت که تاکنون 900 میلیارد تومان به آن تزریق شده و 2100 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تا چند ماه آینده 400 میلیارد تومان به پروژه تزریق می‌شود، گفت: تعهد دولت و بنیاد بر تکمیل این پروژه در اردیبهشت 1400 است ولی با توجه به اینکه منابع مالی دولت محدود است، سازمان برنامه و بودجه طرح‌ ها را اولویت بندی کرده و بر اساس این اولویت بندی پروژه‌ ها افتتاح می ‌شود.

وی با بیان اینکه برای مسیر برگشت از جاده موجود استفاده می‌شود، گفت: با افتتاح قطعه یک آزادراه تهران شمال مسیر تهران شمال دو ساعت کوتاه شد و با تکمیل باند رفت قطعه دو بار دیگر مسیر کوتاه‌تر شده و عبور و مرور مردم آسان‌تر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی