English

ثبت نام جدید سهام عدالت شایعه یا واقعیت؟ /پیگیری اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق samanese.ir

بر خلاف شایعات در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت گفتنی است تاکنون اطلاعیه جدیدی در این خصوص اعلام نشده است.

ثبت نام جدید سهام عدالت شایعه یا واقعیت؟ /پیگیری اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق samanese.ir

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با آزادسازی سهام عدالت برخی از افراد که در زمان توزیع سهام عدالت میان مشمولان به دلایل مختلف از ثبت نام جا مانده و مشمول این طرح نشده ‌اند به تب و تاب افتادند تا شاید بتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

روز گذشته در این خصوص اخبار مختلفی منتشر شد که امکان ثبت نام جدید سهام عدالت وجود دارد و  کسانی که به دنبال شیوه ثبت نام سهام عدالت جدید می گردند می توانند اقدام به ثبت نام کنند اما بر خلاف شایعات، تاکنون اطلاعیه جدیدی در این خصوص اعلام نشده است.

با وجود تعداد قابل توجه جاماندگان از ثبت نام سهام عدالت گفتنی است پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد و در حال حاضر نیز دولت برنامه ای در خصوص افزایش تعداد مشولان ندارد. 

براین اساس جاماندگان سهام عدالت می توانند اخبار مربوط به ثبت نام سهام عدالت جدید را از طریق سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir پیگیری کنند.

گفتنی است، در حال حاضر فقط افرادی که در سال ۸۸ ثبت نام شده اند و در طی این سال‌ ها سهام از طریق شرکت ‌های سرمایه گذاری استانی به نام آن‌ ها شده اند می‌ توانند از مزایای سهام عدالت استفاده کنند.

مشمولان سهام عدالت نیز تا دهم خرداد ماه امسال فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir یکی از دو روش آزادسازی به شیوه مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کنند و از مزایای سهام خود برخوردار شوند و چنانچه هرکدام از سهامداران در بازه زمانی مشخص شده در خصوص وضعیت سهام خود تصمیم نگیرند و خودشان یکی از این دو روش تعیین شده (مستقیم و غیر مستقیم) را انتخاب نکنند، در پایان مهلت اعلام شده به صورت خودکار روش غیر مستقیم برای آن‌ ها انتخاب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • خدایار قره داغی

    درخواست سهام عدالت

  • ناشناس

    من باید الان چکارکنم؟ حالاکه ثبت نام کردم آیا کار دیگه ای بایدانجام بدم یا خودتان خبرم میکنید چون برای اولین باره که تواینجورکارها ثبت نام کردم وهیچ نمیدونم

    • محمدشریف مزارزهی

      سلام دوست عزیز آزاد سازی اگه کردی وقصد،فروش۳۰%سهام را داری به بانک مورد نظر مراجعه کن اگه شبای بانک ملی داده ایی برنامه ایوا رو نصب کن وفرم را تکمیل کن تمام دیگه تااین مرحله ولی اگه کدبورسیه داری نیازی نیست به بانک مراجعه حضوری داشته باشب

  • محمددوستی

    ازاد سازی سهام عدالت

  • احمد

    چطوری بدونم که سبت نام شدم

  • امیر

    سلام
    چطوریه که امکان ثبت نام مجدد جاماندگان یارانه براحتی صورت گرفت اما دولت بعد از گذشت این همه سال نمیتواند برای سهام عدالت این امکان رو فراهم کنه؟!!!
    لطفا از دولت وسازمان خصوصی سازی پیگیری فرمائید
    باتشکر

  • مصطفی قربانی جعفر بیگلو

    با سلام..مابرگه یک ملیون سهام عدالت داریم... سامانه میزند این شماره در سایت ثبت نشده... تکلیف ما چیه؟کی جوابگو هست؟

  • فخرالسادات موسوی گاوگانی

    سلام لطفا ثبت نام سهام عدالت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی