English

محمد اسلامی:

وام مسکن جزو تعویق ۳ ماهه مربوط به مشکلات کرونایی نیست

وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات مسکن مشمول تعویق ۳ ماهه اقساط مربوط به مشکلات کرونایی نیست.

وام مسکن جزو تعویق ۳ ماهه مربوط به مشکلات کرونایی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در یک برنامه رادیویی درباره مشمول نشدن تسهیلات مسکن در زمره مصوبه شورای پول و اعتبار برای تعویق سه ماهه اقساط این نوع تسهیلات، اظهار کرد: از ابتدا هم تسهیلات مسکن در این مصوبه قرار نداشت و مصوبه شورای پول و اعتبار صرفاً به کسب و کار‌هایی که از شیوع کرونا متضرر شده اند، اختصاص دارد.

وی افزود: همه کسب و کار‌های مذکور در این مصوبه، علاوه بر تنفس سه ماهه اقساط تسهیلات، برای مالیات، بیمه تأمین اجتماعی و قبوض آب و برق و گاز هم سه ماه امهال خواهند داشت که در مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این موارد نیز به اقساط تسیهلات بانکی افزوده شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه همت کرج سه شنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که تأثیر به سزایی در کاهش ترافیک آزادراه تهران-کرج خواهد داشت در حال حاضر بخشی از این ترافیک موجود را آزادراه تهران-شمال به خود اختصاص می‌دهد و بخش دیگر را همت-کرج پوشش می‌دهد تا مردم رفاه بیشتری داشته باشند.

وی طول آن را ۱۴.۵ کیلومتر عنوان و اظهار کرد: از انتهای شهید همت آغاز شده و تا ابتدای جاده چالوس به درازا می‌انجامد نرخ عوارض آن را هم فردا اعلام خواهیم کرد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، از این آزادراه در هر ساعت امکان تردد ۱۱۰۰ دستگاه خودرو وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه