English

بهره برداری از پل قزل حصار تا پایان هفته آتی

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امیدوارم قبل از پایان سال مشکلاتی که ویروس ایجاد کرده مانعی ایجاد نکند و بتوانیم پروژه همت را به بهره برداری برسانیم.

بهره برداری از پل قزل حصار تا پایان هفته آتی

به گزار خبرنگار خبرگزاری موج البرز، عزیزاله شهبازی روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کرج و پل قزل حصار اظهار کرد: در حال حاضر عزم و همکاری ملی و مجموعه امکانات کشور بر اساس اولویت بندی مشغول مهار و مبارزه با ویروس کرونا است و امیدوارم هر چه سریع تر کشور جمهوری اسلامی ایران از این بلیه پاک شود و مردم سالم و تندرست به زندگی عادی ادامه بدهند.

وی در خصوص افتتاح پروژه همت تصریح کرد: امید بود پروژه همت با حضور رئیس جمهور جناب آقای روحانی افتتاح شود و امیدوارم قبل از پایان سال مشکلاتی که ویروس ایجاد کرده مانعی ایجاد نکند و بتوانیم این پروژه به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه  پل قزل حصار حلقه اتصال راه های مهرشهر و اکبرآباد و .. کرج است، گفت: بیش از ۲۰ سال است که این پروژه اقدامات اولیه اش آغاز شده و متاسفانه به جهت مشکلات که موجود بوده تا کنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است .

شهبازی تصریح است: با دستور معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه بودجه  و وزیر راه و شهرسازی و رئیس راه آهن کشور با گسیل اعتبارات از بخش های دیگر به استان شاهد بهره برداری پروژه های عمرانی استان هستیم .

استاندار البرز با بیان اینکه در نبود پل قزل حصارمردم این محدوده با مشکل جدی مواجه بودند، گفت: با افتتاح و بهره برداری پل قزل حصار در اوایل هفته آینده  راه ارتباطی  برای مردم این منطقه تسهیل می شود.

وی گفت: در استان البرز ۵ پل جهت بهره برداری  برای رفاه حال مردم داریم و  با پیگیری های مجدانه ای که وزیر محترم راه و شهرسازی  و رئیس راه آهن کشور داشته اند با توجه به اهمیت موضوع هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی