English

محمد اسلامی:

هیچ پرواز مسافری به چین انجام نمی‌ شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ پرواز مسافری به چین انجام نمی‌ شود و تنها پروازهای باری که با مصوبه دولت و نظارت وزارت بهداشت برای ارسال کمک‌های بشردوستانه و تأمین برخی نیازهای ضروری کشور انجام شده است.

هیچ پرواز مسافری به چین انجام نمی‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تولید ریل ملی در شرکت ذوب آهن با هدف استفاده از آن در پروژه‌های ریلی داخلی گفت: این قرارداد شامل تولید ۶۰ هزار تن ریل است که در فاز اول ۵ هزار تن ریل به قرارگاه خاتم تحویل داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادامه پروازهای چین از سوی هواپیمایی ماهان گفت: هیچ پرواز مسافری به چین انجام نمی‌ شود و تنها پروازهای باری که با مصوبه دولت و نظارت وزارت بهداشت برای ارسال کمک‌های بشردوستانه و تأمین برخی نیازهای ضروری کشور انجام شده است.

اسلامی درباره سامانه تهاتر مصالح ساختمانی که اخیراً معاونت مسکن و ساختمان با بازار تهاتر ایرانیان به امضا رسانده گفت: این بازارگاه، سامانه‌ای است که تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و انبوه سازان عرضه و تقاضای خود را در آن اعلام می‌کنند تا تولیدات مصالح ساختمانی به پروژه‌های ساخت مسکن اختصاص پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی