English

نوبخت:

زمان پرداخت اولین بسته حمایتی کرونایی مشخص شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قرار است اولین مرحله از بسته حمایتی کرونا همین هفته پرداخت شود.

زمان پرداخت اولین بسته حمایتی کرونایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص اقدامات دولت برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مصوبات امروز دولت برای جبران خسارت‌ها شامل دو بخش می‌شود و گروه اول مصوباتی هستند که به موجب آن یک تمهیل یا فرصت به افرادی که مشاغل آن‌ها از شیوع کرونا آسیب دیده داده می‌شود. 

او افزود: ۱۰ گروه از مشاغل تعیین شد و برای اینکه صاحبان این مشاغل از نظر بیمه، مالیات و اقساط بانکی دچار مشکل نشوند تمهیداتی برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

نوبخت بیان کرد: بخش دیگر مصوبات امروز مربوط به مبالغی است که باید به صورت بلاعوض پرداخت شود. این بخش از پرداخت تعهدات پولی را سازمان برنامه و بودجه تقبل کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: مقرر شد ۴ مرحله کمک بلاعوض به خانواده‌های کم درآمد پرداخت شود. این گروه‌ها شناسایی شدند که حدود ۳ میلیون خانواده هستند و قرار است به این خانواده از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در ۴ مرحله به صورت بلاعوض در قالب بسته حمایتی ویژه پرداخت شود.

او گفت: قرار است اولین مرحله از این بسته حمایتی همین هفته پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: گروه دیگر از کمک‌های حمایتی دولت، پرداخت تعهدات مالی به کارگران فصلی است که از ۱ تا ۲ میلیون تومان وام به کارت یارانه آن‌ها واریز می‌شود و اقساط آن بعد از سه ماه تنفس از کارت یارانه آن‌ها کسر می‌شود.

نوبخت بیان کرد: این وام بدون ضامن است و نیازی نیست که افراد متقاضی به بانک‌ها مراجعه کنند، بعد از ثبت درخواست این کمک هزینه به حسابشان واریز می‌شود.

او گفت: این وام ۱۲ درصد است که ۴ درصد را متقاضی و ۸ درصد را سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • Ardeshir asadi

    پس کسانی که بیکارهستن درامدی ندارندوبیماردارندنیازبه دواودرمان داره چی مستاجرهم هستم ایابه من تعلق نمیگیره

  • سجاد

    این چیزها چرا ب ما فقیر فوقرها شامل نمیشه.همش خودتون جاب جا میکنید.هیچ مرحله ندیدیم

  • حسین

    اگر هم یک فرست شد به ما هم یک نگاهی بکنید ما هم مریض داریم نمیتوانیم درست حسابی زندگیمان را بچرخانیم

  • عباس فکار

    سلام بنده ب دلیل اینکه کسی پول نداره تا کار ام دی اف بزنه و مردم بیکارند . من هم بیکارم و معلوم نیست چه موقع کار ما رونق بگیره درخواست کمک معیشتی دارم

  • مجیدعلی نیت

    سلام من با وام دو میلیون تومانی موافقم باور کنید بیکار هم هستم مادر پدر پیر هم دارم که تا حدودی کمک خرج شون هم میدم خیلی لطف میکنید اگر بهم دومیلیون تومان بدید مستجر هم هستیم

  • قنبر

    آقای محترم جلو چشم اینهمه جماعت داری دروغ میگی این بسته های مثلا حمایتی را به دارو دسته خودتان دادید زیرا از من فقیر تر کجای دنیا هست کار افتاده هستم بی درآمد و بیمار هستم غیر از یارانه نقدی هیچ درآمدی ندارم همسرم بیمار زمین گیر است بازم بگم باور نداری آدرس بدم بیا ببین چرا برای من واریز نشد پس

  • ماشالله

    من تحت حمایت کمیته امداد هستم تا فکر کردید مستمری امداد چقدره از اول کرونا تاامروز هیچ چیز دیگری هم نداده اند شکر خدا یارانه نقدی من هم امروز واریز نشد پس شما چه کسانی را شناسایی کردید چطوری شناسایی کردید از نظر شما بنده نیازمند نیستم

  • احمد

    همش دروغه نوبخت از خدا بترس

  • جنازه

    مارا که بد بخت کردید رحم کنید

  • فرشاد

    هربسته معیشتی که میادشامل من نمیشه درصورتی که کارگر فصلی هستم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه