English

محمد اسلامی:

مردم ما نشان دادند که ایمان خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند

وزیر راه و شهرسازی گفت: به حمدالله مردم ما ایمان راسخی دارند و همواره در صحنه‌های گوناگون نشان دادند که ایمان خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

مردم ما نشان دادند که ایمان خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: به حمدالله مردم ما ایمان راسخی دارند و همواره در صحنه‌های گوناگون نشان دادند که ایمان خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

وی افزود: مردم ایران وطنشان را دوست دارند و برای رشد و عزت و سربلندی آن از جان مایه گذاشتند و می‌گذارند؛ ما این همه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم و این ایستادگی مردم است که ما را امروز به نقطه بزرگ و بالای عزت رسانده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اسلامی ما استکبار ستیز است و سلطه پذیر نبوده و نخواهد بود و همه دعوای ما با آمریکا بر سر سلطه پذیری و سلطه ستیزی است.

اسلامی تاکید کرد: مردم مسیر خودشان را با این شکوهی که هر ساله می آفریند ادامه می دهند و این مسیر نیز مسیر درست و روشن است

وی در پاسخ به این پرسش که پیام مردم به قاتل حاج قاسم سلیمانی چیست گفت صحبت‌های اخیر آقای ترامپ مرزهای حق و باطل را به طور کامل روشن کرد و نشان داد حزب الله و حزب شیطان کیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه