English

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران اسلامی امروز الگوی بسیاری از کشورها است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز ایران اسلامی و ملت ما الگو و الهام بخش برای همه کشورهای دنیا تبدیل شده است.

ایران اسلامی امروز الگوی بسیاری از کشورها است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سعید جلیلی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ساری اظهار داشت:  کشورهایی غربی مدعی هستند می‌خواهند برای جهان آزادی و دموکراسی را به ارمغان بیاورند و این کشورها حتی درباره کار کوچک فرهنگی تصمیم گیری می‌کنند و در چنین شرایطی ملت ایران ایستادگی کرد و می‌خواهد آزاد و مستقل باشد .

وی ادامه داد : انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که اصل آن ثابت است و ملت با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده است ضمن اینکه کشورهای استکباری رفتارهای استکباری خود را همواره ادامه می‌دهند و معامله قرن از جمله این طرح‌ها است.

جلیلی  با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: ملت ایران با قدرت در پی شهادت این سردار، پایگاه نظامی آمریکا را درهم کوبید و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه قدرت نظام اسلامی متکی بر قدرت مردم است، گفت: امروز تمام محاسبات دشمنان برهم ریخته است و جوانان میهن می‌توانند قدرتی تولید کنند که تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه اگر ملت و حضور باشکوه توانستند موفقیت‌های بزرگ را رقم زند، گفت: حضور ملت می‌تواند گره‌های بزرگ‌تر را باز کند و موفقیت‌های بزرگ‌تر را دامن زند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه