English

بهمن صالحی؛

بخش خصوصی در پروژه های انرژی دست و پا می زند

دبیر کل انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی گفت: در حال حاضر مشکلات کشور فعالیت های بخش خصوصی را ناکارآمد می کند و برای حل آن معاون اول رئیس جمهور باید پیگیری های لازم را انجام دهد.

بخش خصوصی در پروژه های انرژی دست و پا می زند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، دبیر کل انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در نشست هم اندیشی سازمان توسعه تجارت با فعالان صادرات خدمات فنی و مهندسی با اشاره به اینکه مشکلات خدمات فنی و مهندسی باید در سطح معاون اول رییس جمهوری دنبال شود، گفت: در حال حاضر مشکلات کشور فعالیت های بخش خصوصی را ناکارآمد می کند.

بهمن صالحی با بیان اینکه کشور در های انرژی قرار دارد اما بخش خصوصی در پروژه های این بخش دست و پا می زند، اظهار کرد: متاسفانه در کشور به مزیت های نسبی انرژی و نیروی انسانی ماهر توجه نمی شود، این در حالی است که اقتصاد کشور می تواند از این مزیت ها بهره مند شود.

او با اشاره به اینکه سازمان توسعه تجارت باید حضور شرکت های بخش خصوصی در پروژه های خارجی را ریل گذاری کند، گفت: وجود یک سازمان طویل و عریض به صادرات خدمات فنی و مهندسی درصورتی که روابط منقطع باشد کمک کننده نیست و همواره تشکل ها هیات های را اعزام می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه