English

رضا رحمانی:

مشکلی از لحاظ تامین اقلام مورد نیاز و ضروری مردم نداریم

وزیر صنعت با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی برای تامین مواد در مواقع بحران و همچنین تنظیم بازار است، گفت: مشکلی از لحاظ تامین کالاها و اقلام مورد نیاز و ضروری مردم و شهروندان نداریم.

مشکلی از لحاظ تامین اقلام مورد نیاز و ضروری مردم نداریم

به گزارش خبرگزاری موج،  رضا رحمانی ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از مجتمع انبارها و سردخانه های شهید امین زاده در شهرستان بهارستان استان تهران گفت: کنترل های بهداشتی و استانداردی لازم و همچنین نظارت بر تاریخ مصرف محصولات ذخیره شده به صورت مداوم و منظم انجام و رصد می شود.

وی با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی برای تامین این مواد در مواقع بحران و همچنین تنظیم بازار است، بیان کرد: مشکلی از لحاظ تامین کالاها و اقلام مورد نیاز و ضروری مردم و شهروندان نداریم.

* مشکلی در تامین مرغ و گوشت مورد نیاز نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص توضیح داد: از لحاظ تامین مرغ و گوشت مورد نیاز مشکلی نداریم و حتی برای اینکه احیانا با مشکلی مواجه نشویم، یک سری گوشت مرغ را نیز وارد و ذخیره سازی کردیم.

رحمانی همچنین تصریح کرد: ذخایر شکر نیز تا هشت ماه آینده به اندازه کافی داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنج شنبه و در جریان یک سفر کاری به شهرستان های استان تهران، از مجتمع انبارها و سردخانه های شهید امین زاده وابسته به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران در شهرستان بهارستان بازدید به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه