English

رئیس سازمان هواپیمایی کشور؛

خرید هواپیما هنوز ادامه دارد / قیمت بلیت هواپیما وابسته به نرخ ارز است

علی عابدزاده گفت:در حال حاضر خرید هواپیما از سوی شرکت هواپیمایی انجام می شود و در آینده نزدیک هواپیماهای جدید که از سوی دو شرکت خریداری شده به ناوگان اضافه خواهد شد بنا به این تحریم ها مانع از تامین هواپیما نشده، اما شرایط را سخت کرده است.

خرید هواپیما هنوز ادامه دارد / قیمت بلیت هواپیما وابسته به نرخ ارز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس سازمان هواپیمایی کشور در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل در نشست خبری با رسانه ها ضمن اشاره به اینکه حضور شرکت های دانش بنیان باعث شده که نیاز کشور در زمینه طراحی قطعات عمل کنند، گفت: حتی در زمینه تعمیر موتور هواپیما چند شرکت فعالیت گسترده ای را آغاز کرده اند.

علی عابدزاده با بیان اینکه اگر امروز در صنعت هوایی کشور روی پای خودشان ایستاده اند مدیون همین جوانان دانش بنیان هستیم، افزود: در حال حاضر خرید هواپیمایی از سوی شرکت هواپیمایی انجام می شود و در آینده نزدیک هواپیماهای جدید که از سوی دو شرکت خریداری شده به ناوگان اضافه خواهد شد بنابراین تحریم ها مانع از تامین هواپیما نشده، اما شرایط را سخت کرده است.

او با تاکید بر آزادسازی قیمت بلیت هواپیما به توسعه حمل و نقل هوایی کمک کرده است، اظهار کرد: نرخ بلیت هواپیما وابستگی با نرخ ارز دارد، از این رو این نرخ بلیت توجیه پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه