English

بیژن عباسی آرند خبر داد؛

استفاده یک میلیون و ۷۰۰ زائر اربعین از رومینگ ایرانسل

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: در روز اربعین یک میلیون و 700 هزار نفر از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده کرده اند.

استفاده یک میلیون و 700 زائر اربعین از رومینگ ایرانسل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت ایرانسل در سیزدهمین سالروز راه اندازی شرکت ایرانسل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با 122 اپراتور در 144 کشور دنیا به صورت رومینگ همکاری می کند، گفت: این اپراتور پرچم دار رومینگ در کشور است و در روز اربعین یک میلیون و 700 هزار نفر از سرویس رومینگ این اپراتور استفاده کرده اند و امسال این اپراتور با همکاری سایر اپراتورهای داخلی در رومینگ ملی نیز همکاری داشته است.

بیژن عباسی آرند با بیان اینکه روزانه مصرف دیتا به 6.2 ترابایت در روز رسیده است، افزود: در شرایط کنونی سرعت دانلود در ایرانسل 35 مگابیت در ثانیه است که بالاترین سرعت اینترنت را در کشور دارد.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر پاسخگویی به مشترکین از کانال های مختلف انجام می شود، تصریح کرد: پاسخگویی در شهرهای مختلف با لهجه محلی انجام می شود و در کنار آن چت آنلاین و گفتگوی آنلاین نیز انجام می شود.

عباسی آرند با بیان اینکه اپلیکیشن ایرانسل من با دانلود 25 میلیون مورد جزو پنج اپلیکیشن محبوب کشور است.

او با تاکید بر اینکه افزایش نرخ ارز هزینه تجهیزات را بالا برده است، گفت: اگر به دنبال رسیدن به شهر هوشمند هستیم باید در بخش آی او تی توسعه لازم را ایجاد کنیم، در شرایط کنونی به صورت پایلوت کنتور گاز هوشمند با شرکت گاز همکاری می کنیم و هزار کنتور هوشمند در یک منطقه همدان انجام شده و پروژه پارکینگ هوشمند، روشنایی هوشمند از دیگر پروژه های است که هم اکنون در دستور کار قرار دارد.   

مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه مدیریت هوشمند حمل و نقل از سال گذشته فعال شده که 20 هزار خودرو از این سرویس استفاده می کنند، اظهار کرد: در بخش مشارکت با سایر اپراتورهای مشارکت های انجام شده است.

او با بیان اینکه در 13 سال گذشته ایرانسل 420 هزار میلیارد تومان پرداختی به دولت داشته که 321 هزار میلیارد تومان پرداخت مستقیم بوده است، گفت: در حال حاضر این اپراتور 2300 شغل جدید و 57000 شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه هزینه حذف قبض کاغذی برای کاشت نهال اختصاص یافته است، تصریح کرد: در سیل اخیر شرکت ایرانسل پرداخت مستقیم به همراه اول داشت و در ساخت و نوسازی مدارس نیز همکاری های گسترده ای داشته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه