English

آپدیت مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ به File Explorer آسیب می زند

بسیاری از کاربران ویندوز 10 گفته اند: آپدیت ماه نوامبرِ شرکت مایکروسافت برای ویندوز 10 موجب آسیب رسیدن به فعالیت های File Explorer می شود.

آپدیت مایکروسافت برای ویندوز 10 به File Explorer آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از techradar، هنگامی که شرکت مایکروسافت اعلام کرد آپدیتِ ماه نوامبر این شرکت برای ویندوز 10، تغییرات کمی را با خود به همراه خواهد داشت، بسیاری امید داشتند که این نسخه از هرگونه مشکلی عاری خواهد بود. با این حال، اینطور به نظر می رسد که این تصور چندان هم درست نبوده است. 

کاربران از این موضوع شکایت دارند که جدیدترین آپدیت مایکروسافت برای ویندوز 10 ، موجب آسیب رسیدن به بخش مدیریت فایل /File Explorer می شود. بزرگترین تغییری که آپدیتِ ماه نوامبر ویندوز 10 قصد ایجاد آن را داشت این بود که شیوه جستجو در File Explorer را بهبود بخشد و به شما فایل های پیشنهادی را ارئه دهد، و حساب کاربری آنلاین OneDrive شما را هنگامی که از Search Box خود برای جستجوی چیزی استفاده می کنید، جستجو کند. 

با این حال، بسیاری از کاربران از این موضوع که این سرویس کار نمی کند شاکی هستند. آن ها می گویند آپدیت ماه نوامبر مایکروسافت برای ویندوز 10 حتی موجب شده تا File Explorer از حالت دسترسی خارج شود و پاسخگو نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه