English

مشکل جدید آپدیت ویندوز ۱۰ افشا شد

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ که بسیاری از کاربران رایانه و علاقمندان به دنبال دریافت زودهنگام آن بودند، دست کم به ۳۲ گیگابایت فضا و حافظه خالی در ظرفیت سیستم رایانه نیاز خواهد داشت تا اجرا (run) شود و خدمات و قابلیت‌های جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

مشکل جدید آپدیت ویندوز 10 افشا شد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، بیش از ۳۰ درصد از کاربران بدین ترتیب قادر نخواهند بود آپدیت جدید ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ را دریافت، دانلود و نصب کنند.

بر خلاف روندی که سایر غول‌های تکنولوژی در سال‌های اخیر در پیش گرفته‌اند و همواره تلاش کرده‌اند تا سیستم عامل‌های جدیدی که معرفی و عرضه می‌کنند، از حجم پایین‌تری برخوردار باشد، مایکروسافت به نظر می‌رسد که روش دیگری را اختیار کرده است چراکه جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ که بسیاری از کاربران رایانه و علاقمندان به دنبال دریافت زودهنگام آن بودند، دست کم به ۳۲ گیگابایت فضا و حافظه خالی در ظرفیت سیستم رایانه نیاز خواهد داشت تا اجرا (run) شود و خدمات و قابلیت‌های جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

البته به عقیده کارشناسان، مایکروسافت به منظور ارتقای سطح امکانات و قابلیت‌های سیستم عامل ویندوز سعی کرده که حجم حافظه موردنظر در سیستم کاربران را به میزان بالایی اعلام کند تا کاربران برای آپدیت های بعدی دچار مشکل نشوند.

بر اساس اعلام این غول تکنولوژی آمریکا که همواره توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز بوده است، مقدار جدید حافظه موردنیاز برای آپدیت ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی و برای سیستم عامل‌های ۶۴ و ۳۲ بیتی اعمال خواهد شد.

به گفته این کارشناسان، آپدیت جدید ۲۰۱۹ برای سیستم و رایانه‌های جدیدی که در سال جاری معرفی و عرضه شده‌اند، بدون شک هیچ گونه مشکلی به وجود نخواهد آورد اما به احتمال زیاد، سیستم عامل‌های ۳۲ بیتی را با مشکلات متعددی روبرو خواهد کرد به گونه‌ای که کاربران آنها قادر نخواهند بود نسخه جدید به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ را بر روی دستگاه خود نصب و اعمال کنند.

طبق وب سایت تک رادار، همچنین لازم به ذکر است که آپدیت قبلی نیز در سال ۲۰۲۰ میلادی به انقضا درخواهد آمد و کاربرانی که سیستم‌های قدیمی تر و ضعیف‌تری دارند مجبور خواهند بود یک دستگاه جدید خریداری و تهیه کنند تا بتوانند از امکانات و قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ نیز بهره مند شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی