English

دژپسند:

بودجه سال آینده زیاد به قیمت دلار ارتباطی پیدا نمی‌ کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بودجه مدنظر ما در سال آینده زیاد به قیمت دلار ارتباطی پیدا نمی‌کند.

بودجه سال آینده زیاد به قیمت دلار ارتباطی پیدا نمی‌ کند

به گزارش خبرگزاری موج، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه نمایشگاه تراکنش در جمع خبرنگاران درباره قیمت دلار در بودجه سال آینده اظهار کرد: بودجه مدنظر ما در سال آینده زیاد به قیمت دلار ارتباطی پیدا نمی‌کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اهمیت نمایشگاه ایران تراکنش در هوشمندسازی بانک‌ها، اظهار کرد: بانک‌های ایران اکنون هوشمند نیستند و اگر بخواهند نقشی پویا و بالنده در اقتصاد داشته باشند، باید خودشان را به فناوری‌های نوین مجهز کنند.

وی افزود: در این عرصه باید از بانک‌داری الکترونیک به دیجیتال و پس از آن به سمت بانک‌داری هوشمند حرکت کنیم و در این بخش بسیار مهم است که بتوانیم ابعاد مختلف موضوع را در بانک‌ها اجرایی کنیم.

وزیر امور اقتصاد خاطرنشان کرد: باید بتوانیم ارتباط بین‌المللی را چه در انتقال فناوری‌ به بانک‌ها و چه در تشکیل کنسرسیوم‌هایی در زمینه بانک‌داری دیجیتال تقویت کنیم.

دژپسند با اشاره به موانع پیش‌روی بانک‌داری هوشمند در ایران، گفت: این طرح در ایران اجرا می‌شود، اما سرعتی که مدنظر ماست را ندارد که در حال حاضر تمهیدات لازم صورت گرفته و برنامه‌های خوبی در بانک‌ها طراحی می‌شود که این سرعت را افزایش می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی