English

اسلامی خبر داد؛

زمان ثبت نام مسکن ملی برای تهرانی ها مشخص شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان آذرماه سامانه برای ثبت نام در سایت مسکن ملی در تهران هم باز می شود و تهرانی‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زمان ثبت نام مسکن ملی برای تهرانی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه همایش انجمن خیرین راه و ترابری درخصوص آخرین وضعیت ثبت نام مسکن ملی و زمان آغاز ثبت نام برای تهرانی ها اظهار کرد: تا پایان آذرماه سامانه برای ثبت نام در سایت مسکن ملی در تهران هم باز می شود و تهرانی‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، البته برای شهرهایی هم که ثبت نام به حد نصاب می رسد و سایت بسته می‌شود؛ در صورت تأمین اراضی سایت دوباره باز می‌شود.

وی افزود: متقاضیان خرید مسکن در پروژه‌های تهرانسر می‌توانند در همین سامانه ثبت نام کنند اما قرار نیست واحدهای مسکونی تفاهم‌ شده با نیروهای مسلح در منطقه پادگان ۰۶ تهران در سامانه واگذار شوند. اما بر این اساس ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا امروز ۱۵ هزار نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، گفت: این سامانه برای سه استان قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی باز شده است و هنوز ثبت نام برای مسکن ملی در خراسان جنوبی ادامه دارد، اما در قم طی دو ساعت حدود ۴۴۰۰ نفر ثبت نام کرده و به حد نصاب رسید اما این به معنای پایان کار نیست، چرا که به دنبال تأمین اراضی آن هستیم و اگر این اتفاق بیفتد سایت دوباره برای قمی‌ها باز می‌شود.

اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا طرح مسکن کارکنان دولت اجرایی می‌شود، اعلام کرد: این طرح باید در سازمان برنامه و بودجه به همراه مدل‌های اجرایی آن بررسی و تصویب شود، اما هم اکنون می‌توانیم صندوق پس‌انداز یکم را به طرح مسکن ملی متصل کنیم تا عده‌ای از این طریق صاحب خانه شوند.

وی تأکید کرد: تمام کسانی که واجد شرایط هستند می‌توانند در سایت ثبت نام کنند و کارکرد و عملکرد این سایت به هیچ وجه مثل سایت‌های فروش فوری خودرو نیست و نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه