English

مرحله جدید هجمه به آذری جهرمی/شرکت های ارزش افزوده برای حمله به وزیر فناوری به پرداخت پول متوسل شدند

پس از آنکه وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور جدی به مقوله خدمات ارزش افزوده و حق الناسی که در این میان نادیده گرفته می شود پرداخت، هجمه هایی علیه آذری جهرمی شکل گرفت که در آخرین اقدام، این افراد با پول قصد خرید رسانه ها را داشتند.

مرحله جدید هجمه به آذری جهرمی/شرکت های ارزش افزوده برای حمله به وزیر فناوری به پرداخت پول متوسل شدند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، خدمات ارزش افزوده در چند سال گذشته حواشی زیادی به همراه داشته است اما همواره این حواشی که از سوی برخی رسانه ها منتشر می شد با پوشش هایی(شکایت از رسانه و امثالهم) که توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده صورت می گرفت حواشی ختم به خیر شده و این برداشت یواشکی از جیب مردم مستدام بود.

یکی از مهم ترین اتهاماتی که به شرکت های ارزش افزوده وارد  میشود این است که برخی شرکت های ارزش افزوده خواسته و ناخواسته از جیب مردم برداشت می کنند و به بهانه و روش های مختلف مشترکین را در دام خدمات ارزش افزوده ای می اندازند که به صورت روزانه و قطره چکانی و حتی بدون متوجه شدن مشترک از حساب های این مشترکین مبالغی هر چند ناچیز برداشت کرده و مبالغ هنگفتی به جیب می زدند.

اما قصه شرکت های خدمات ارزش افزوده از آنجا غم انگیز می شود که آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری با کلمه کلیدی #حق_الناس به بحث خدمات ارزش افزوده وارد شد و چون شکایت از وزارت و وزیر بسیار سختتر از شکایت از رسانه است، با شکایت و اتفاقاتی اینچنینی شرکت های مذکور نتوانستند این بار صدای مردم را در نطفه خاموش کرده و آذری جهرمی زبان مردمی شد که چندسالی اسیر این خدمات شده بودند.

آذری جهرمی، تریبون خود را شبکه های اجتماعی انتخاب کرد و اطلاعات و اخبار مبارزه خود با این پدیده را در توییتر و اینستاگرام با مردم به اشتراک می گذاشت.

این داستان ادامه داشت تا آذری جهرمی در توییتی از پایان کار شرکت های ارزش افزوده با هشتگ #پایان_وس خبر داد و اینکه تا پایان این راه پشت مردم خواهد بود و این خدمات را به طور کامل از بین می برد.

نکته جالب و عجیب این ماجرا آنجاست که از ابتدای شروع مبارزه وزیر جوان با خدمات ارزش افزوده هجمه های پنهانی برای مبارزه با وزیر آغاز شد. آن هم نه به صورتیکه این شرکت ها خود را از اتهامات مبری کنند بلکه از روش های مختلف دست به تخریب وزیر جوان زدند.

در جدیدترین اقدام خرید رسانه ها راهکاری بود که به ذهن برخی از این شرکت ها رسیده است، دام جدیدی که این شرکت ها برای وزیر انتخاب کردند. دام جدیدی که رسانه ها را مورد توجه قرار داده و با پرداخت مبلغی سعی بر انتشار خبری علیه وزیر ارتباطات در رسانه های متفاوت دارند و برخی از رسانه ها بدون توجه به محتوا و پیامی که پشت آن است احتمالا در این اقدام ناخواسته شریک می شوند.

نکته جالب آنجاست که تا قبل از آن این شرکت ها به صورت پنهان دست به تخریب آذری جهرمی می زدند اما این بار به صورت علنی و با دادن یک کاریکاتور و متن به شرکت های ارائه دهنده خدمات رپورتاژ آگهی قصد انتشار آن را به صورت عمده کردند.

به گزارش موج،  در وضعیت معیشتی حال حاضر و عزم جدی کشور برای مبارزه با فساد جا دارد رسانه ها در این مسیر رسالت خود را اجرا کرده و در این مسیر اگر گامی برنمی دارند حداقل سنگی جلوی پای مبارزه با فساد نیندازند. در حال حاضر که نیاز به احساس مسوولیت مبارزه  با فساد در تمامی اقشار جامعه احساس می شود امیدواریم رسانه نیز به مسوولیت خطیر خود در این زمینه آگاه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بنویسید دزدها ومال افزونها به وزیر جوان حمله کردن.متاسفانه وقتی همه دزد باشن به اون پاک دسته حمله میکنن.

  • امیر

    با سلام
    تا کنون طبق استعلام گرفته شده بابت خدمات ارزش افزوده از بنده 5500000 تومان برداشت شده در مدت 3 سال کسر شده و من به هیچ وجه راضی نیستم و این مصداق دزدی و کلاه برداریست خواهش میکنم از وزیر مخابرات که حق من رو از دزدان و کلاه برداران بگیرد البته نمیدانم که ایا این پیام من اصلا خوانده میشود یانه اخه تو مملکت اسلامی به ضعفا بها داده نمیشود . خدا نابود کند مفسدان و حاکمان فاسد را .کی حق منو میگیره

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه