English

رضا اردکانیان خبر داد؛

هدف گذاری به صفر رساندن شهرهای دارای تنش آبی تا سال ۱۴۰۰

وزیر نیرو گفت: هدف ما این است که تا سال 1400 میزان شهرهای دارای تنش آبی در کشور به صفر برسد، این برنامه نیازمند اعتباری است که امیدواریم براساس نیاز پروژه ها تامین شود.

هدف گذاری به صفر رساندن شهرهای دارای تنش آبی تا سال 1400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر نیرو در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه صنعت آب با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به امکانات داخلی است، گفت: بسیاری از تولیدکننده ها در این نمایشگاه در گفتگو با من با اعتماد به نفس بیشتر از قابل رقابت بودن تولیدات کشور سخن می گفتند.

رضا اردکانیان با بیان اینکه براساس ظرفیت ها و توان کشور پروژه های در بخش های مختلف تامین آب روستایی ، تصفیه خانه ها، نیروگاه ها و...به زودی به بهره برداری خواهند رسید، افزود: برنامه افزایش تامین 150 هزار مگاواتی برق به بخش صنعت از رویکردهای است که در سال رونق تولید دنبال می کنیم.

او با تاکید بر اینکه هدف ما این است که تا سال 1400 میزان شهرهای دارای تنش آبی در کشور به صفر برسد، اظهار کرد: این برنامه نیازمند اعتباری است که امیدواریم براساس نیاز پروژه ها تامین شود.

اردکانیان با رد این موضوع که صنعت آب و برق در رکود هستند، تصریح کرد: امسال نزدیک به 3500 مگاوات برق تولیدی به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه شد که نشان دهنده رونق این بخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه