English

قاسم نقی زاده خامسی در پاسخ به موج؛

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم خسارت سیل در تاسیسات آبی

معاون ابفای وزیر نیرو گفت: به تازگی 1500 میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم خسارت های سیل اختصاص یافته این اعتبار برای ترمیم خسارت های سیل و لایروبی هست که تخصیص آن به استان ها آغاز شده است.

1500 میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم خسارت سیل در تاسیسات آبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون آبفای وزیر نیرو در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت آب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام اینکه حذف قبوض کاغذی به صورت آزمایشی در اصفهان آغاز شده است، گفت: ایده آل ما خود اظهاراتی در قبوض آب و فاضلاب هست که مردم کنتورها را خودشان بخوانند و آب و فاضلاب یکبار در سال برای ارزیابی کنتورها را بخواند و با مشترکین تسویه کند و این طرح در حال حاضر در مناطقی از خراسان آغاز شده است.

قاسم نقی زاده خامسی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه  مشترکین آب چقدر از خوداظهاری استقبال داشته اند، گفت: در حال حاضر یک منطقه کوچک در خراسان که خانه های ویلایی یا آپارتمان های تک واحدی دارند موضوع خوداظهاری مطرح و آموزش های لازم برای کنتورخوانی را داده ایم و ممکن است در آینده از روش های دیگری همچون گرفتن عکس از کنتورها و ارسال آن کنتورخوانی انجام شود و در نهایت در خود اظهاری نظارت ها به صورت سالانه خواهد بود.

او درباره نقش سدها در کنترل سیل اخیر داشته است، افزود: در سیل اخیر سدهای کشور مانع از خسارت جانی سیل ها شد و حتی مانع از تخریب گسترده ساختمان ها شد، در حالی که در سیل های قبلی تا 3 هزار نفر کشته داشته ایم.

معاون ایفای وزیر نیرو در پاسخ به موج با بیان اینکه به تازگی 1500 میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم خسارت های سیل اختصاص یافته است، اظهار کرد: این اعتبار نه تنها برای ترمیم خسارت های سیل است، بلکه برای لایروبی نیز هست که تخصیص آن به استان ها آغاز شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه