English

محمدرضا دانش در پاسخ به موج مطرح کرد؛

افتتاح نیروگاه سیار با ظرفیت برق رسانی ۳ هزار خانوار

مشاور معاون بهره برداری شرکت ابفای کشور گفت: نیروگاه سیار کاملا داخلی و با ظرفیت 10 مگاوات ساخته شده که در مدت سه ماه و با قرارداد 30 میلیارد تومانی ساخته شده است، اما 60 میلیارد تومان هزینه کنونی آن است.

افتتاح نیروگاه سیار با ظرفیت برق رسانی 3 هزار خانوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، صبح امروز در نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب نیروگاه سیار افتتاح شد.

مشاور معاون بهره برداری شرکت ابفا کشور در حاشیه این افتتاح در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه این نیروگاه سیار بر روی پنج تریلی حمل می شود، گفت: هدف ساخت این نیروگاه تامین برق پروژه های آبرسانی است، البته برای شرایط اضطراری بلایای طبیعی نیز قابل استفاده است.

محمد جواد دانش با بیان اینکه میزان برق تولیدی این نیروگاه سیار برای برق مورد نیاز 3 هزار خانوار کافی است، افزود: این نیروگاه بدون هیچگونه تغییری به هر سطح ولتاژ وصل می شود.

او با تاکید بر اینکه این نیروگاه کاملا داخلی و با ظرفیت 10 مگاوات ساخته شده است، تصریح کرد: این نیروگاه در مدت سه ماه و با قرارداد 30 میلیارد تومانی ساخته شده است، اما 60 میلیارد تومان هزینه کنونی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، این نیروگاه در مرکز مدیریت بحران شرکت ابفا در اصفهان مستقر می شود و در هدف این است که برای بعد از زمان ریکاوری 4 ساعته برق پروژه های آبرسانی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه