English

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

برق بعنوان یک زیرساخت اصلی پدافند غیرعامل باید مصون سازی شود

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور بر مصون سازی برق بعنوان یک زیرساخت اصلی پدافند غیر عامل تاکید کرد.

برق بعنوان یک زیرساخت اصلی پدافند غیرعامل باید مصون سازی شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی مطیعی در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اظهار داشت:  با بررسی های به عمل آمده در خصوص اقدامات انجام شده در مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران می توان گفت این شرکت در زمینه پیاده سازی پدافند غیرعامل می‌تواند الگوی سایر شرکت‌های توزیع باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمینه پدافند غیرعامل دو اصل مهم را به دولت تاکید کرده است که تهدیدات دشمن داخلی و خارجی را شناسایی کرده و آمادگی غیر نظامی در برابر این تهدیدات را داشته باشند بنابراین با توجه به حساسیت شبکه برق به عنوان یک شبکه حساس و حیاتی در کشور باید آگاهی لازم را در زمینه تهدیدات سایبری داشته باشند.

مطیعی بیان داشت: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در فعالیت های انتقال دیتا ، اطلاعات و مانیتورینگ شبکه، دقت لازم در بهره گیری از تجهیزات و نرم افزارهای مورد استفاده مدنظرقرار گیرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشورافزود: اولین زیرساخت در پدافند غیرعامل برق است که باید آن را مصون سازی کرده که این توانمندی در این شرکت وجود دارد و امیدواریم در این زمینه به عنوان یک شرکت پیشرو عمل کنند.

 وی ادامه داد :در زمینه مقابله با تحریم ها باید با دانش بومی و توان متخصصان داخلی تجهیزات کلیدی و مورد استفاده در صنعت و شبکه های برق را بومی سازی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه