English

فرماندار شهرستان رشت خواستار شد:

آمادگی دستگاه ها برای خدمات رسانی در زمان بارش برف

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اعلام هواشناسی گیلان مبنی بر بارش برف طی پنجشنبه و جمعه هفته جاری، از دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست تا برای خدمات رسانی در بارش برف آمادگی کامل داشته باشند.

آمادگی دستگاه ها برای خدمات رسانی در زمان بارش برف

به گزارش خبرگزارذی موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری رشت افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نه تنها در این ایام بلکه تا پایان اسفند و تعطیلات نوروزی بایستی آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت بروز باران شدید و برف ، مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود.

وی با بیان این مطلب که بخشداران در بخش ها و شهرداران در شهرهای شهرستان در مدیریت بحران مسئول بوده و بایستی پاسخگو باشند، اظهار داشت: همه اعضای ستاد مدیریت بحران رشت بایستی تلاش کنند تا در صورت بارش برف و باران شدید اختلالی در زندگی روزمره مردم نداشته باشیم.

مومنی زاده با تاکید بر ضرورت بازنگهداری راه ها در صورت بارش برف خاطر نشان کرد: باز بودن راه ها لازمه خدمات رسانی و امدادرسانی به موقع است بنابراین مسئولیت راهداری در این باره سنگین است ضمن این که در صورت لزوم با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت شهرستان رشت برای کمک اقدام خواهد شد.

فرماندار رشت با بیان این که بعد از راهداری ، مجموعه برق مسئولیت سنگینی در مدیریت بحران دارد، بیان داشت: قطع برق، قطع سایر خدمات را به دنبال دارد بنابراین ضروریست تا دست اندرکاران برق شهرستان رشت آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اداره آب در مناطق شهری و روستایی نیز بایستی آمادگی کامل داشته باشند، خاطر نشان کرد: بایستی در صورت قطع برق برای برقراری سریع آن برنامه ریزی لازم انجام گیرد تا خللی در زندگی مردم ایجاد نشود.

آماده باش فرمانداری رشت در اخر هفته جاری

مومنی زاده با بیان این مطلب که پنجشنبه و جمعه هفته جاری 48 ساعته در فرمانداری شهرستان رشت آماده باش هستیم، اظهار داشت: همه مدیران مدیریت بحران بایستی در شرایط بحرانی پاسخگو بوده و در دسترس باشند.

شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه