English

فرماندار شهرستان رشت با حضورمدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور خواستار شد؛

دولت تبدیل خمام به شهرستان را به مردم این دیار هدیه کند

فرماندار شهرستان رشت گفت: دولت تدبیر و امید بمناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل خمام به شهرستان را به مردم خوب این دیار هدیه کند و موجبات ارتقای نشاط، شادابی و رضایتمندی مردم قدرشناس این سامان را فراهم سازد.

دولت تبدیل خمام به شهرستان را به مردم این دیار هدیه کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده  فرماندار شهرستان رشت در جلسه ای که با حضور  جلالی، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور، مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری، بخشدار و امام جمعه خمام و جمعی ازمسئولین محلی در بخشداری خمام تشکیل شد، موقعیت، جمعیت، تعداد دهستان ها و روستاها، ظرفیت ها و توانمندیهای بخش خمام درحوزه های مختلف را واجد ویژگیهای لازم برای ارتقا به سطح شهرستان دانست.

مومنی زاده افزود: این بخش به لحاظ جمعیت حدود 55 هزار نفر و وسعت حدود 160 کیلومتر مربع و تعداد روستا ۴۴ واحد و۳ دهستان است و استحقاق لازم برای شهرستان شدن با دو بخش شامل بخش مرکزی و یک بخش مستقل را دارد.

1شورای اداری خمام

وی گفت: توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی، وجود نوار ساحلی، ظرفیت های گردشگری، وجود منطقه ی آزاد و بحث تجارت و بازرگانی، وضعیت راههای ارتباطی، نزدیکی به فرودگاه رشت و عبورخط ریل آهن ازمنطقه مجموعه مشخصه هایی ست که برتوجیه ارتقای سطح خمام از بخش به شهرستان افزوده است.

مومنی زاده اظهار امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید بمناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل خمام به شهرستان را به مردم خوب این دیار هدیه کند و موجبات ارتقای نشاط، شادابی و رضایتمندی مردم قدرشناس این سامان را فراهم سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه