English

درجلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان مطرح شد؛

لزوم آمادگی شبانه روزی پرسنل شرکت گاز برای مواجهه با بحران

جلسه کمیته مدیریت بحران در شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل برگزار وبر لزوم آمادگی شبانه روزی پرسنل شرکت گاز برای مواجهه با بحران تاکید شد.

 لزوم آمادگی شبانه روزی پرسنل شرکت گاز برای مواجهه با بحران

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت با اشاره به برگزاری دومین جلسه این کمیته از طریق ویدئو کنفرانس اظهار داشت: در جلسه گذشته که قبل از وقوع سیل در مهرماه تشکیل شد کلیه هماهنگی ها از راه دور صورت پذیرفت و خوشبختانه توانستیم بحران های پیش آمده را با موفقیت مدیریت نمائیم.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش هواشناسی باد شدید با سرعت بالای 90 کیلیومتر در ساعت، همراه با بارندگی و بارش برف در ارتفاعات تا یک متر در استان بوقوع می پیوندد لذا ضروری است تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و همانند سال های گذشته در جهت استمرار جریان گاز تلاش نمائیم.

 اکبر ادامه داد: بعلت وضعیت موجود مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز، گاز نیروگاه ها و کارخانجات سیمان را از مدار خارج و یا محدود کرده است تا پایداری جریان گاز در حوزه مشترکین خانگی برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر حضور فیزیکی تمامی رؤسا و کارکنان بصورت شبانه روزی تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است کلیه پرسنل شرکت با آمادگی و هوشیاری کامل و نیز در اختیار داشتن سیستم های ارتباطی و سایر تجهیزات آماده مواجهه با اتفاقات احتمالی باشند.

در ادامه با تمامی روسای ادارات شهرستان ها ارتباط ویدئویی برقرار شد و رؤسای ادارات آمادگی کارکنان و تجهیزات در خصوص مواجهه با شرایط جوی پیش رو اعلام کردند.

در این جلسه علاوه بر گزارش شورای شهرستان ها، اعضای کمیته مدیریت بحران نیز گزارشی از وضعیت آمادگی تجهیزات و کارکنان برای مقابله با شرایط جوی پیش رو  ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه