English

سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد

در راستای بهبود مستمر فعالیت های شرکت و با هدف بهینه سازی سیستم مالی شرکت، سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد.

سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر بیان کرد: در راستای بهبود مستمر فعالیت های شرکت و با هدف بهینه سازی سیستم مالی شرکت گاز، سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 8 و 9 آذر ماه در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: این طرح یکی از پروژه های کیفی امور مالی شرکت بوده که با یاری همکاران مالی شرکت گاز استان هرمزگان راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با استقبال از راه اندازی این سیستم گفت: دستیابی به اطلاعات و گزارش های صحیح از وضعیت هزینه های انجام شده جهت دستیابی به اهداف شرکت یکی از نتایج مهم اجرای این پروژه می باشد.

 اکبر اظهار داشت: در این مدل هزینه یابی، بر خلاف روش مرسوم، تمرکز بر شناسایی فعالیت های سازمان و تخصیص هزینه ها به فعالیت ها و نهایتاً محصول و خدمات نهایی سازمان می باشد. علاوه بر این ردیابی عوامل تشکیل دهنده هزینه ها، امکان بهینه سازی و یا تغییر روش انجام فعالیت ها درجهت کاهش قیمت تمام شده محصول و یا خدمات را برای مدیریت سازمان فراهم می سازد.

وی از همه عوامل پشتیبان و دست‌اندرکار این پروژه کیفی علی الخصوص آقایان صدیقی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز، حسینی مدیرمالی شرکت ملی گاز، ابوحمزه رئیس امور تدوین مقررات مالی و همکاران ایشان و آقای بازگیر رئیس امور مالی شرکت گاز استان هرمزگان و همکاران امور مالی شرکت گاز استان گیلان که توانستند بصورت موفقیت آمیز این سیستم را در سطح شرکت مستقر نمایند، تشکر و قدردانی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه