English

در سه ماه اول سال جاری انجام شد؛

نشت یابی بیش از ۷ هزار شبکه و خطوط تغذیه گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی بیش از 7 هزار و 100کیلومتر ازشبکه و خطوط تغذیه گاز در سه ماه اول سال جاری دراستان خبر داد.

نشت یابی بیش از 7 هزار شبکه و خطوط تغذیه گاز در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: این نشت یابی ها در 17 شهر استان صورت پذیرفته است و معادل29 درصد کل خطوط گاز در استان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این موضوع که میزان نشت یابی صورت گرفته در بهار امسال یک رکورد محسوب می شود گفت: شرکت گازتمام تلاش خود را برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خودانجام می دهد و در همین راستا علاوه بر نشت یابی صورت گرفته از شبکه ها، بیش از 172 هزار انشعاب و 57 ایستگاه گاز را در سه ماه اول امسال مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

اکبر با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد.

مدیرعامل گاز گیلان اظهار کرد: این شرکت مسئول تأمین امنیت تأسیسات گاز تا درب منازل مشترکین می باشد و هیچگونه مسئولیتی در قبال تجهیزات گازی مانند بخاری، پکیج، اجاق گاز، آبگرمکن و .... در داخل خانه ها ندارد فلذا مشترکین گرامی باید با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد سبب افزایش سطح ایمنی مصرف گاز در منازل خود شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه