English

سلطان بی اخلاق خودرو کیست؟

این روزها واژه سلطان برای متخلفان در ادبیات رسانه ای کشور به وفور شنیده می شود، اما به راستی سلطان خودرو کیست؟

سلطان بی اخلاق خودرو کیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، در زندگی و عرصه کاری، افرادی هستند که در بعد شخصیتی و رفتاری، ویژگی های ناپسندی دارند، اما از نظر کاری، تخصص یا توان مدیریتی آنچنان بارز و برجسته است که بی اخلاقی های آنان را بشود به پای توانمندی ها گذاشت و از آنها چشم پوشی کرد.

این سوال مطرح است که کدام توانمندی در یک مسئول جابجائی نامه ها و اسناد اداری در  شرکت خودروسازی دیده شده که او تا مدیریت و معاونت و حالا قائم مقامی بازاریابی و فروش بزرگترین خودروساز ایرانی ارتقا پیدا کرده است؟

(م – خ) که در حیاط محل کار  (برای خود) بوستانی درست کرده و به بهانه افتتاح در روز تولد امام رضا (ع) نام بوستان را «سلطان کرم» گذاشته است، به دلیل تخلفاتش به سلطان خودرو ایران مشهور شده است.

اما کسانی که سلطان خودرو را از نزدیک می شناسند و با وی کار کرده اند، حکایت های زیادی از بی اخلاقی های او روایت می کنند.

گفته می شود سلطان بی اخلاق خودرو هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای استفاده از انواع و اقسام الفاظ رکیک و ناپسند در سخن گفتن های خود قائل نمی شود و حتی محیط و مناسبات کاری و گاه حضور بانوان نیز باعث نمی شود تا او کلمات و واژه های ناپسندی را به کار نبرد.

از سوی دیگر برخوردهای تند و توهین آمیز او با پرسنل و کارکنان مجموعه تحت مدیریتش نیز به تایید همکاران دور و نزدیک نیز رسیده و آنها حکایت های زیادی از برخوردهای زننده او با اطرافیان نقل می کنند.

خبرنگاران نیز از برخوردهای خود با وی، خاطرات خوشی ندارند. نگاه از بالا به پایین و ادبیات طلبکارانه «سلطان قائم مقام» همواره آنها را رنجانده و معمولا جواب های درستی برای سوال های خود از او دریافت نکرده اند.

مستندترین و بارزترین شاهد برای بی اخلاقی های آقای سلطان، ویدئویی است که اواخر سال گذشته در فضای مجازی از وی منتشر شد، در حالی که با بدترین ادبیات ممکن و با لحنی بی ادبانه و طلبکار با مشتریانی صحبت می کرد که ماه ها از زمان واریز پول آنها به حساب خودروساز می گذشت، اما هیچ خودرویی تحویل نگرفته بودند.

شاهدان عینی می گویند نوع سخن گفتن «سلطان خودرو» با مشتریان آنقدر بد بوده که باعث عصبانیت و نارضایتی بیشتر آنها شده است؛ به گونه ای که وی پس از دقایقی، سالن را ترک کرد و دیگر مدیران معاونت فروش با مشتریان ناراضی گفتگو کردند.

آیا باید منتظر بود تا شاهکارهای دیگری هم از سلطان «بی اخلاق» خودرو بروز پیدا کند یا اینکه این روزها که بازار برخورد با مدیران متخلف صنعت خودرو گرم است، وقتی هم برای رسیدگی به اقدامات سلطان بی اخلاق خودرو اختصاص پیدا می کند؟

خبرگزاری موج به زودی اسناد دیگری درباره نحوه عملکرد این فرد در حوزه مدیریت خود منتشر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه