English

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

قیمت خودرو در هفته های آینده پایین تر می آید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته های آینده با تداوم روند نزولی قیمت خودرو روبرو خواهیم بود.

قیمت خودرو در هفته های آینده پایین تر می آید

عبدالله رضیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم نظارت دقیق از سوی دستگاه های اجرایی مسوول، در ماه های اخیر شاهد افزایش چشم گیر قیمت خودرو به ویژه خودروهای داخلی بودیم.

وی افزود: به صورتی که در حال حاضر قیمت انواع خودرو تولید داخل، نسبت به مدت مشابه سال گذشته حداقل دو برابر شده و افزایش قیمت خودروهای خارجی نیز سرسام آور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه دولت برنامه جدی برای مقابله با افزایش قیمت خودرو نداشته و ندارد، به همین دلیل دستگاه قضایی و همچنین نمایندگان مجلس به موضوع ورود پیدا کردند.

رضیان گفت: برخورد با دلالی ها در فضای مجازی از سوی دستگاه قضایی و همچنین تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس، از جمله اقداماتی است که منجر شد تا حدودی قیمت خودرو در کشور کاهش یابد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه سرنوشت قیمت خودرو به کجا می رسد؟ گفت: بر اساس تحلیلی که از بازار داریم، در هفته های آینده، قیمت خودرو پایین تر می آید و دلیلی ندارد که این اتفاق رخ ندهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علت این است که بر اساس گزارش های رسمی، در ماه های آینده میزان تولید خودرو توسط دو خودروساز داخلی افزایش یافته و رفته رفته به میزان تولید خودرو در سال 96 می رسیم.

رضیان تاکید کرد: بنابراین با افزایش تولید، برخورد با دلالان و واسطه ها و اجرای قانون، می توانیم امیدوار به کاهش قیمت خودرو در بازار و ادامه روند نزولی فعلی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه