English

محمد اسلامی؛

دشمن بداند پیشرفت ایران را نمی تواند متوقف کند

با وزیر راه و شهرسازی از 15 کانستینر با ارزش 21 میلیون یورویی در بندر شهید رجایی بهره برداری شد.

دشمن بداند پیشرفت ایران را نمی تواند متوقف کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز  از  15دستگاه ترانستینر با سرمایه 21 میلیون یورویی بهره برداری شد.

این ترانستینرها که با توان داخلی ساخته شده اند 320 اشتغال مستقیم و 100 اشتغال غیرمستقیم را به همراه آورده، اهمیت این پروژه ها به این دلیل است که در حال حاضر توان عملیات جابجایی کانتینرها در بنادر کشور افزایش یافته و فرایند تخلیه و بارگیری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بهره برداری از کانستینرها در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمنان تحریم ها علیه ایران را به اوج خود رسانده اند، گفت: ما در عرصه های گوناگون شاهد رشد خودباورانه هستیم و امروز طراحی، مهندسی و ساخت جرثقیل های کانتینر بر توسط مهندسان جوان ایران ساخته شده است و در حال حاضر در بندر شهید رجایی افتتاح شد.

محمد اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن باید بفهمد که نمی تواند جلوی پیشرفت ما و مردم ما را بگیرد، افزود: ثمرات پیشرفت کشور را در جای جای کشور می توان دید.

پیش از این بخش عمده ای از ترانستینرها توسط آلمانی ها و چینی ها ساخته می شد و امروز ایران نه تنها می تواند در تامین نیازهای داخلی عمل کند، بلکه قابلیت ساخت، نصب و راه اندازی این تجهیزات را در سایر شهرهای بندری جهان را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی