English

فیاض بخش در پاسخ به موج خبر داد

سه گام دولت برای ارتقای ظرفیت تولید/اجرای هزار میلیارد تومان طرح در سال ۹۸

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر گام اول این است که ظرفیت واحدهای تولیدی حفظ شود و آنهایی که به دلیل مشکلات سرمایه ای و... ظرفیت تولیدشان معطل مانده فعال شوند و گروه سوم نیز واحدهایی هستند که به دلیل مشکل مواد اولیه و تجهیزات نتوانستند ظرفیت تولید خود را ارتقا دهند.

سه گام دولت برای ارتقای ظرفیت تولید/اجرای هزار میلیارد تومان طرح در سال 98

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری روز ملی صنعت و معدن با اشاره به اینکه در 10 تیر امسال برگزیدگان ملی در پانزده گروه صنعت معرفی خواهند شد، گفت: در حال حاضر هزار میلیارد تومان طرح آماده در بخش های صنعت داریم که به تدریج وارد مدار تولید می شوند.

محمدرضا فیاض بخش با تاکید بر اینکه موضوع قیمت ارز تصمیمی شناوری است که تبعات آن تا مدتی ادامه خواهد داشت، افزود: تا زمانی که شرایط داخلی بین المللی و داخلی 

او در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج ضمن تاکید بر اینکه سه گام برای فعال سازی تولید در سال 98 داریم، تصریح کرد: در حال حاضر گام اول این است که ظرفیت واحدهای تولیدی حفظ شود و آنهایی که به دلیل مشکلات سرمایه ای و... ظرفیت  تولیدشان معطل مانده فعال شوند و گروه سوم نیز واحدهایی هستند که به دلیل مشکل مواد اولیه و تجهیزات نتوانستند ظرفیت تولید خود را ارتقا دهند.

محمدرضا بهرامن رییس خانه معدن در نشست با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مشکلاتی در بخش تولید وجود دارد، گفت: به طور قطع امروز نمی توان به مشکلات بی توجه بود، اما باید توجه داشت در حال حاضر که در محاصره تحریم اقتصادی قرار داریم نباید بی حرکت ماند و باید در کنار هم تلاش کنیم، امروز اقتصاد کشور تنها محدود به خبرهای بد نیست و خبرهای خوبی هم هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه