English

معاون وزیر راه وشهرسازی:

آزادراه همت- کرج تا پایان تابستان تکمیل می شود

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: آزادراه همت- کرج طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان تابستان تکمیل و آماده‌ بهره‌برداری شود.

آزادراه همت- کرج تا پایان تابستان تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی در بازدید از آزادراه همت- کرج با اشاره به اهمیت این پروژه در ساماندهی ترافیک پایتخت و استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر کلیه جبهه‌های کاری در این پروژه فعال است و تلاش می‌شود تا طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان تابستان تکمیل و آماده‌ بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به طول 14.5 کیلومتری این آزادراه اظهار داشت: بهره‌برداری از این آزادراه تاثیر بسیاری در کاهش ترافیک فعلی تهران و استان البرز دارد و بخش فراوانی از توقف‌‌های طولانی  در مسیر تهران به کرج را از بین می‌برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی حذف گلوگاه‌های ترافیکی استان البرز و کلیه محورهایی که از غرب کشور به ویژه استان‌های قزوین، زنجان، تبریز و... وارد این استان می‌شوند را از دیگر مزایای بهره‌برداری از این پروژه برشمرد و ادامه داد: با بهره‌برداری از این آزادراه 35 درصد از بار ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز به این آزادراه منتقل می‌شود.

خادمی تاکید کرد: خوشبختانه  روند اجرایی این پروژه طی چند ماه گذشته سرعت چشمگیری داشته است و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 92 درصد مراحل نهایی اجرا را طی می‌کند.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه بهره‌برداری از پنج آزادراه مهم را از اولویت‌های سالجاری عنوان کرد و گفت: با توجه به تاثیر آزادراه همت-کرج به عنوان یکی از 5 آزادراه مهم در ساماندهی ترافیک، تامین منابع و مصالح مورد نیاز این پروژه در اولویت‌ دولت قرار دارد و سرمایه‌گذار نیز با به کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز این پروژه را طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌برد.

گفتنی است:‌ این آزادراه تکمیل کننده کریدور بین‌المللی شرق به غرب کشور است که با بهره‌برداری کامل از آن علاوه بر کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شاهد کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به محور چالوس و کلاک و تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان های شمالی و تهران خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه