English

عرضه رنج های متنوع شماره همراه اول با قیمت مصوب

به مناسبت روز ارتباطات همراه اول سیم‌کارت‌های با رنج‌های جدید عرضه کرده که قیمت دائمی آن166800 تومان و اعتباری 20 هزار تومان است.

عرضه رنج های متنوع شماره همراه اول با قیمت مصوب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، همراه اول به مناسبت روز جهانی ارتباطات طرحی با نام خوش‌خطی ارائه کرده که شامل فروش رنج های جدید همراه اول دائمی و اعتباری است.

این سیم‌کارت ها که در درگاه shop mci در دسترس است با  قیمتی پایین‌تر از بازار عرضه می شود، به عبارت دیگر مشتریان می توانند با نرخ مصوب دفاتر همراه اول، خط مورد نظر خود را تا سوم اردیبهشت‌ماه خریداری کنند. همچنین بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی اپراتور اول سیم‌کارت‌های دائمی با قیمت 166800 تومان و اعتباری با قیمت 20 هزار تومان عرضه می شود.

حال با توجه به اینکه سیم‌کارت‌های با همین کدهای ارائه شده در سامانه همراه اول با قیمتی بسیار بالاتر در بازار آزاد می‌شود فرصت مناسبی برای متقاضیان این اپراتور فراهم کرده است. از طرف دیگر سهولت ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت باعث شده تمایل بیشتری برای خرید از طریق سامانه ایجاد شود، زیرا افرادی می‌توانند در هر نقطه‌ای از کشور با انتخاب استان خود و پر کردن اطلاعات تماس شماره مورد نظر خود را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رقابت برای تصاحب سهم بیشتری از مشترکان تلفن همراه از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت هاست، چراکه با در اختیار گرفتن سهم بالاتر می توانند خدمات بیشتری را در زمینه اینترنت و ... ارائه کنند. حال با توجه به اینکه همراه اول بیشترین مشترک را در اختیار دارد به دنبال افزایش فاصله خود نسبت به اپراتورهای دیگر است تا بتوانند با افزایش ارائه خدمات در زمینه کاهش هزینه و ارتقای کیفیت تمرکز کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه