English

شگرد جالب همراه اول در جلب رضایت مشترکین اینترنت

همراه اول در شرایطی که بسیاری از شرکت های ارائه دهند خدمات اینترنتی غرق رقابت بر سر تعرفه و ارائه خدمات پولی (ارزش افزوده) بیشتر هستند، رویکردی متفاوت را در پیش گرفته و کمپین دوشنبه سوری را با هدف رضایت مشترکان با ارائه اینترنت رایگان تا سقف 100 گیگابایت راهبری می کند.

شگرد جالب همراه اول در جلب رضایت مشترکین اینترنت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اپراتور اول ارتباطی به منظور افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه هدایای اینترنتی را با نام کمپین «دوشنبه سوری»، ارائه می‌کند؛ امروز 30 اردیبهشت نیز پنجمین دوره این طرح استارت خورده که به شکل غیرمستقیم نشان از میزان رضایت بالای مشترکان این اپراتور دارد که توانسته تاکنون بر سیر حیات خود ادامه دهد.

از سویی دیگر میزان چرخش خبرهای مرتبط با طرح «دوشنبه سوری» بیش از هر مطلب دیگری در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود و مردم کوچه و بازار نیز در موعد فعالسازی آن، همدیگر را به شکل تلفنی و ارتباط مستقیم چهره به چهره نیز مطلع می کنند تا بتوانند شانس یکدیگر را در دوشنبه های آخر هر ماه بسنجند.

در این طرح، مشترکین می توانند دوشنبه‌های آخر هر ماه ثبت نام کنند و فردای همان روز (سه شنبه) تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

در واقع اجرای این طرح حکایت از رویکرد همراه اول برای جذب مشتریان بیشتر در حوزه خدمات اینترنتی دارد؛ به عبارت دیگر با افزایش فعالیت مشترکین در شبکه های اجتماعی رقابت بین اپراتورها برای ارائه خدمات اینترنتی بیشتر شده که در شرایط کنونی با اوضاع بد اقتصادی، جذب مشترکان جدید بسیار سخت تر شده است.

با این حال، ایده جدید همراه اول توانسته بر این موضوع اثرگذار باشد زیرا در این شرایط تورمی، برخی شرکت‌های ارائه دهند خدمات اینترنتی بسته‌ها را با قیمت بسیار بالا ارائه می‌کنند اما همراه اول با ارائه اینترنت رایگان در قالب کمپین‌های هفتگی فضا را به نفع خود تغییر داده است.

در حال حاضر این کمپین به سرعت در میان تمام مخاطبان، حتی مشترکین اپراتورهای دیگر به عنوان خدمتی محبوب مطرح شده و فضای رقابتی بین اپراتورها را به نفع همراه اول تغییر داده است.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای شرکت در این طرح و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه فرصت دارند با شماره‌گیری کد دستوری #64*100* بسته خود را فعال کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه