English

عبدالباسط میرکازهی؛

خانه فرهنگ چابهار با ۲۰ هزار ظرفیت ساخته می شود

مدیر فنی و عمرانی منطقه آزاد چابهار گفت:طبق برنامه در سال 20 هزار نفر می توانند از خانه فرهنگ منطقه آزاد چابهار استفاده خواهند کرد. این پروژه از اواخر سال 97 آغاز شده و در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است در یک دوره 8 ماهه ساخته شود.

خانه فرهنگ چابهار با 20 هزار ظرفیت ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالباسط میرکازهی مدیر فنی و عمرانی منطقه آزاد چابهار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانه فرهنگ به مساحت 1800 متر در این منطقه در حال راه اندازی است، گفت: اعتبار این پروژه 3.6 میلیارد تومان است و برای جانمایی آن به جامعه هدف توجه شده که شامل افرادی است که در بخش اداری فعال هستند و در نزدیکی آن نیز مسجد قرار دارد. 

عبدالباسط میرکازهی با اشاره به اینکه خانه فرهنگ با هدف برگزاری دوره های آموزشی و درگیر کردن بومی های منطقه در بخش هنر و ورزش ایجاد شده است، گفت: هدفگذاری ما در این بخش توجه به تمام بخش های مختلف است، به طوری که در نماهای مختلف بین مناطق شهری و ساحلی است.

او در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره ظرفیت استفاده از خانه فرهنگ، گفت: طبق برنامه در سال 20 هزار نفر می توانند از خانه فرهنگ منطقه آزاد چابهار استفاده خواهند کرد. این پروژه از اواخر سال 97 آغاز شده و در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است در یک دوره 8 ماهه ساخته شود.

میرکازهی با تأکید بر اینکه به دنبال اجرای هویت معماری خاص در منطقه آزاد چابهار هستیم، گفت: هرچند هویت معماری در مناطق صنعتی سخت است ولی می توان الگوهای خاص استفاده کرد.

او با بیان اینکه دهکده چهل هکتاری ورزشی در این منطقه مد نظر است، گفت: ورزشگاه 4 هزار نفری کریکت، ورزشگاه 12 هزار نفری فوتبال و دوومیدانی و....در دهکده ورزشی چابهار ساخته خواهد شد که تا ده سال آینده تمام بخش های دهکده ساخته می شود که سالن کریکت سال آینده ساخت آن آغاز می شود و به دنبال واگذاری آن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه