English

حسن نیا در پاسخ به موج؛

قیمت کرایه های نوروزی از ۲۵ اسفند ۲۰ درصد گران می شود

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در یکسال گذشته یک میلیون خودرو به ناوگان کشور اضافه شده تعداد سفره ای شخصی در نوروز افزایش پیدا می کند، در بخش مسافری نیز قیمت بلیط نوروزی از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 20 درصد افزایش می یابد.

قیمت کرایه های نوروزی از 25 اسفند 20 درصد گران می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه دومین گردهمایی رؤسای راهداری و حمل و نقل با اشاره به اینکه افزایش قیمت کرایه های نوروزی 20 درصد افزایش می یابد گفت: با توجه به اینکه قیمت یک اتوبوس یک و نیم میلیارد تومان است پیشنهاد ما افزایش 20 درصدی قیمت کرایه های نوروزی است.

حسن نیا در پاسخ به خبرنگار موج درباره زمان شروع و پایان افزایش کرایه های نوروزی گفت: این افزایش 20 درصدی کرایه ها از 25 اسفند ماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد که بازگشت این کرایه به قیمت قبلی نیازمند نظارت سازمان تعزیرات است.

او با تاکید بر اینکه مشکل لاستیک کامیون دارها حل شده است، تصریح کرد: در یکسال گذشته واردات لاستیک کامیون افزایش یافت و در داخل نیز تولید بیشتر شد و همین مسئله باعث شده الان تقاضا برای لاستیک کامیون وجود نداشته باشد.

حسن نیا با بیان اینکه تعطیلات باعث افزایش تردد در محورهای توریستی و زیارتی بیشتر می شود، افزود: به دلیل اینکه در یکسال گذشته یک میلیون خودروی جدید به ناوگان اضافه شده است پیش بینی می شود تردد در روزهای نوروز با ماشین شخصی افزایش یابد.

او با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی جاده در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: ارائه خدمات در دو بخش زیرساخت و ناوگان انجام می شود که در بخش ناوگان بخش صنفی بر قیمت گذاری ها نظارت خواهد کرد و در بخش زیرساخت نیز نسبت به بهبود کیفیت مجتمع ها اقدام خواهیم کرد.

او با بیان اینکه نظارت بر امداد خودرو امروز به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است که باید به سازمان راهداری برگردد، گفت: با توجه به اینکه درصد شکایت از امداد خودرو بیشتر از 500 هزار خودروی ناوگان است. اگر تحت مدیریت هوشمند سازمان راهداری قرار گیرد و بر قیمت اعلامی آنها نظارت شود درصد شکایت ها کاهش پیدا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه