English

تردد بیش از ۸۶۱ هزار خودرو در روز ۱۳ فروردین در استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به طور کلی در روز 13 فروردین سال جاری 861 هزار و 797 خودرو در استان اصفهان تردد کردند.

تردد بیش از 861 هزار خودرو در روز 13 فروردین در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اسماعیل‌زاده درباره گزارش روزانه مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در روز 13 فروردین اظهار کرد: به طور کلی در روز 13 فروردین سال جاری 861 هزار و 797 خودرو در استان اصفهان تردد کردند که 94 دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های استان اصفهان این تعداد تردد را به ثبت رسانده‌اند.

وی افزود: این خودروها به طور متوسط 83 کیلومتر بر ساعت در جاده‌ها سرعت داشته‌اند که اوج تردد این تعداد خودرو از ساعت 18 الی 19 روز سیزدهم فروردین 96 بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: بیشترین ترددها طی 24 ساعت روز 13 فروردین در محورهای فلاورجان-اصفهان، اصفهان-فلاورجان، تیران-نجف‌آباد، زرین‌شهر-اصفهان و اصفهان-زرین‌شهر بوده‌اند.

وی در رابطه با محورهای با بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز نسبت به تردد، تأکید کرد: هم‌چنین محورهای اصفهان-مبارکه، نطنز-اصفهان (انتهای آزادراه) و کاشان-بادرود بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز نسبت به ترددها را داشته‌اند.

اسماعیل‌زاده در خصوص محورهای با بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز نسبت به تردد اضافه کرد: محورهای داران-تیران، چادگان-سه‌راهی سد زاینده‌رود و فلاورجان-اصفهان بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز نسبت به تردد را به ثبت رسانده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان اصفهان در روز 13 فروردین 76 هزار و 665 خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان اصفهان به میزان 90 هزار و 675 خودرو بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: هم‌چنین 3 هزار و 17 خودروی سواری و وانت در هر ساعت در روز 13 فروردین به استان اصفهان وارد و 3 هزار و 522 دستگاه خودرو از این استان خارج شده‌اند.

وی در پایان ابراز کرد: به طور کلی در روز 13 فروردین نسبت به روز 12 فروردین سال جاری 5 درصد افزایش تردد خودروها را در استان اصفهان شاهد بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی