English

رییس انجمن تجدید پذیر ایران؛

۷ ماه هیچ اعتباری به انرژی های تجدید پذیر داده نشده است

رییس انجمن تجدید پذیر ایران گفت: انرژی های تجدید پذیر 7 ماه هیچ بودجه ای دریافت نکرده اند، در حالی که باید 8 درصد از محل پرداخت قبوض مردم است که نقدی پرداخت شده است به همین دلیل باید تفکیک از مبدأ و قبل از واریز به حساب توانیر انجام شود.

7 ماه هیچ اعتباری به انرژی های تجدید پذیر داده نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در نشست وزیر نیرو با رییس اتاق بازرگانی ایران که امروز برگزار شد رییس انجمن انرژی تجدید پذیر با اشاره به اینکه تولید انرژی از نیروگاه ها اشتغالزایی مناسبی نیز دارد، گفت: انرژی های تجدید پذیر 7 ماه هیچ بودجه ای دریافت نکرده اند، در حالی که باید 8 درصد از محل پرداخت قبوض مردم است که نقدی پرداخت شده است به همین دلیل باید تفکیک از مبدا و قبل از واریز به حساب توانیر انجام شود.

علیفر با بیان اینکه خورشید و باد بیشترین تولید انرژی نسبت به سوخت های فسیلی را دارند، افزود: بیشتر پروژه های تجدید پذیر در روستاها انجام می شود، اما در حال حاضر تحت تاثیر تغییر تعرفه ها قرار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه بیشتر سرمایه گذاران بعد از برجام به پروژه های تجدید پذیر ورود کردند، تصریح کرد:  با تغییر تعرفه ها، سرمایه گذاری در این بخش کاهش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه