English

عضو هیات مدیره بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی

برنامه نوسازی سالانه ۱۰ درصد مسکن در هیچ سالی اجرا نشده است

روستا گفت:از زمان تدوین برنامه چهارم توسعه قرار بود سالانه 10 درصد از بافت فرسوده مسکن نوسازی شود و با وجود اینکه در برنامه های بعدی توسعه نیز تکرار شد با این حال هیچ سالی نوسازی 10 درصدی بخش مسکن اجرا نشده است.

برنامه نوسازی سالانه 10 درصد مسکن در هیچ سالی اجرا نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران که امروز در سالن همایش خلیج فارس برگزار شد، گفت: تاکنون جلسات زیادی با انبوه سازان داشته ایم اما توفیقاتی حاصل نشده است و از آنجایی که هر یک از نهادها بخشی از وظایف را انجام می دهند امیدواریم که هماهنگی لازم انجام شود.

روستا با بیان اینکه روش های سنتی مشکل بازآفرینی را حل نمی کند، افزود: تکالیفی در قوانین بالادستی تدوین شده و قرار شد طبق برنامه چهارم توسعه هر سال ده درصد بافت های فرسوده مسکونی کشور نوسازی شود و در برنامه های بعدی نیز تکرار شد اما اجرا نشده اند.

او با تاکید بر اینکه بازآفرینی تاکنون به درستی انجام نشده است، تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه قرار شد که به صورت سازمان یافته برنامه بازآفرینی شهری انجام شود و تسهیلات به مناطقی خاص از بافت های فرسوده کشور اختصاص یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی