English

کمبود تجهیزات آتش نشانی عمده مشکل این سازمان است

بخش تجهیزات آتش نشانی از مشکلات عمده این سازمان است زیرا بیشترین هزینه این سازمان صرف حقوق پرسنل می شود.

کمبود تجهیزات آتش نشانی عمده مشکل این سازمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج نجفی در همایشی که به مناسبت روز آتش نشان در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد افزود:آتش نشانی تهران در بین ۳۰ کلانشهر دنیا از نظر تماس مردم با این مرکز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و به این دلیل است که به مجرد هر اتفاق ما با آتش نشانی تماس می گیریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان آتش نشانی بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ پرسنل دارد افزود: کمبود تجهیزات مورد نیاز در این سازمان یکی از مشکلات ما است که دلیل آن هم این است که بودجه ای که به این بخش تخصیص می یابد صرف حقوق پرسنل سازمان می شود، بر اساس آمار ۸۰ درصد بودجه آتش نشانی صرف پرداخت حقوق پرسنل می شود و امیدواریم بتوانیم در آینده این بودجه را تامین کنیم.مراسم بزرگداشت روز آتش نشان

وی به بحث ایمنی ساختمان ها اشاره کرده و افزود: در این خصوص وزارت راه و شهرسازی و شهرداری وظایفی دارند که باید انجام دهند تا با مشکل کمتری روبرو شویم.

شهردار تهران اشاره کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۶ تنها ۷۲ درصد منابع مالی محقق شده است این در حالی است که ما در بخش عمرانی تحت فشار هستیم.

وی که در جمع آتش نشانان سخن می گفت به سختی کار انها اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از نیروهای عملیاتی آتش نشانی مشمول امتیاز سختی کار هستند و به جای ۳۰ سال ۲۰ سال خدمت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه