English

سخنگوی شرکت ملی نفتکش در حاشیه مراسم سالگرد سانحه سانچی

نیمی از غرامت بیمه شهدای سانچی پرداخت شد/تمام پرداخت خسارت ها به عهده دو بیمه گر بین المللی است

بهرامی گفت: در حال حاضر نیمی از خانواده های شهدای سانچی غرامت بیمه را دریافت کرده و مابقی نیز در حال تکمیل مدارک هستند که به زودی بیمه آنها نیز پرداخت می شود.

نیمی از غرامت بیمه شهدای سانچی پرداخت شد/تمام پرداخت خسارت ها به عهده دو بیمه گر بین المللی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز صبح با حضور خانواده شهدای سانچی مراسم سالگرد این سانحه در شرکت ملی نفتکش برگزار شد، سخنگوی شرکت ملی نفتکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در این مراسم بار دیگر حال و هوای سال گذشته زنده شده است، گفت: در مدت اخیر شرکت ملی نفتکش در پرداخت بیمه خانوارها وارد عمل شد و بخشی از بیمه ارزی را به صورت اسکناس به خانواده ها پرداخت شده است.

بهرامی با بیان اینکه دو شرکت بیمه گر خارجی بیمه های مربوط به تجهیزات و آلودگی را می پردازند، افزود: تحریم ها تاثیری در روند پرداخت های بیمه ای مربوط به نفتکش و آلودگی نداشته است، چراکه هزینه بیمه از سوی دو شرکت خارجی تقبل می شود و از آنجایی که این دو شرکت تا سقف یک میلیارد دلار می توانند بیمه پرداخت کنند و هزینه مربوط به عملیات پاکسازی«کلیم» 250 میلیون دلار بوده نیازی به ورود شرکت برای پرداخت بیمه نیست.

او با تاکید بر اینکه در فرایند پرداخت ها هیچ پولی با شرکت ملی نفتکش رد و بدل نمی شود، تصریح کرد: تمام این اقدامات بین دو بیمه گر بین المللی انجام می شود و شرکت ملی نفتکش دخالتی ندارد.

بهرامی با تاکید بر اینکه پرونده سانچی ممکن است تا چند سال طول بکشد، گفت: در حال حاضر ارزیابی ها و تعیین خسارت ها هنوز  در حال انجام است از این رو زمان دقیقی نمی توان برای مختومه شدن پرونده سانچی عنوان کرد و ممکن است تا چند سال طول بکشد.

بهرامی با تاکید بر اینکه مهمترین بخش در سانحه سانچی پرداخت بیمه خانواده ها بوده است، گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از خانواده ها بیمه ارزی را دریافت کرده اند و مابقی نیز در حال تکمیل پرونده هستند که به پس انجام آن روند پرداخت بیمه از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:

68 دقیقه پر استرس در کشتی سانچی/تغییر مسیر کشتی کریستال علت اصلی سانحه سانچی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه