English

رییس سازمان استاندارد در پاسخ به خبرگزاری موج

استانداردهای بین المللی مبنای استانداردهای جدید خواهد بود

نیره پیروزبخت گفت: در حال حاضر برای تدوین استاندارد های جدید علاوه بر اینکه استانداردهای بین المللی لحاظ می شود شرایط ملی نیز در نظر گرفته می شود.

استانداردهای بین المللی مبنای استانداردهای جدید خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در حاشیه نشست سازمان استاندارد با وزارت جهادکشاورزی و وزارت بهداشت برای ارزیابی و تدوین استاندارد های جدید واردات نهاده های دامی و خوراک انسانی، رییس سازمان استاندارد در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج ، در تشریح نتایج این جلسه و اختلاف نظر این سازمان با وزارت جهاد کشاورزی درباره برخی استانداردهای نهاده های دامی گفت: به طور قطع این سازمان برای تدوین استاندارد ها سلامتی مردم را لحاظ می کند، از این رو استاندارد ها ملی براساس استاندارد های بین المللی با در نظر گرفتن شرایط داخلی کشور خواهد بود.

نیره پیروز بخت در ادامه افزود: استاندارد محصولات وارداتی نهادهای دامی و خوراک انسانی ضمن اینکه در گمرک مورد رصد قرار می گیرد، پس از استفاده به عنوان مواد اولیه در تولیدات داخلی در آزمایشگاه های سازمان استاندارد مورد ارزیابی قرار می گیرند.

او با تاکید بر اینکه دو سال پیش نیز با وزارت جهادکشاورزی تفاهمنامه ای امضا کرده بودند، تصریح کرد: در حال حاضر با وزارت جهاد کشاورزی اشتراک نظرهای خوبی در زمینه استانداردهای نهادهای دامی و خوراک انسانی داریم و در ادامه تدوین استاندارد جدید با نظر این وزارت خانه انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه