English

رییس انجمن فولاد در پاسخ به موج

فولادسازان ایرانی در تامین الکترود مشکلی ندارند/تقدیر از صادرکنندگان برتر در جشنواره فولاد

جعفر سبحانی گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر تحریم در زمینه تامین الکترود وجود ندارد، اما قیمت الکترود در دو سال گذشته ده برابر شده است و قیمت دلار نیز در ایران سه برابر شده که روی تقاضای ایرانی ها اثر گذاشته است

فولادسازان ایرانی در تامین الکترود مشکلی ندارند/تقدیر از صادرکنندگان برتر در جشنواره فولاد

رییس انجمن فولاد در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه آیا محدودیت تحریم ها روی واردات الکترود اثر گذاشته است یا خیر ؟ گفت: در حال حاضر قیمت الکترود در بازار جهانی از 2 هزار دلار به ازای هر تن دو سال پیش به 25 هزار دلار به ازای هر تن رسیده و از طرف دیگر دلار در ایران افزایش قیمت سه برابری داشته و همین موضوع روی بحث عرضه و تقاضا اثر گذاشته است.

جعفر سبحانی افزود: در حال حاضر برخی از برخی شرکت های فولادی مواد اولیه مورد نیاز خود را برای دو سال آینده انتخاب کرده اند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها روی صادرات و تولید فولاد تاثیر گذاشته است یا خیر ؟ تصریح کرد: در حال حاضر مذاکرات برای بازارهای صادراتی اروپا در حال انجام است و تولید براساس برنامه ریزی های شرکت ها در حال انجام است.

او درباره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: در این جشنواره که 17 تا 20 دی ماه برگزار می شود، بزرگترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان ، بازرگان آن و متخصصان فولاد حضور دارند از صادرکنندگان برتر تقدیر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه