English

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اگر استعفای وزیر صنعت پذیرفته نشود هفته آینده استیضاح می شود/پرونده کارکنان متخلف ثبت سفارش در حال بررسی است

سید جواد حسینی کیا گفت: منتظر هستیم شنبه دولت تکلیف استعفای وزیر صنعت را روشن کند و اگر پذیرفته نشد در اواسط هفته آینده وزیر استیضاح می شود.

اگر استعفای وزیر صنعت پذیرفته نشود هفته آینده استیضاح می شود/پرونده کارکنان متخلف ثبت سفارش در حال بررسی است

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اعلام این خبر اگر وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آینده استعفایش پذیرفته نشد جلسه استیضاح آن برگزار خواهد شد گفت: در حال حاضر طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شده است و ما منتظر هستیم که رویکرد دولت درباره استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص شود و به نظر می رسد روز شنبه هفته آینده تکلیف وزیر صنعت مشخص شود و اگر استعفای وزیر صنعت پذیرفته نشود جلسه استیضاح اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد.

سید جواد حسینی کیا با نگاهی به تخلفاتی که در زمینه ثبت سفارش خودرو انجام شده افزود: سال گذشته در حوزه خودرو نگاه حاکمیت این بود که برای حمایت از تولید داخلی ثبت سفارش ممنوع شود، اما در ثبت سفارشات تخلفاتی رخ داده که محرز است و به دستگاه های نظارتی نیز ارجاع شده است.

او با تاکید بر اینکه برخی از کارکنان وزارت صنعت در این تخلف حضور داشته اند افزود: پرونده این افراد در دستگاه نظارت باز و در حال رسیدگی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    منتظر استیضاح هستیم . امیدواریم مجلس بد قولی نکند ....

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی