English

رییس جامعه هتل داران:

هزینه آب و برق هتلداران ۴ برابر شد/بسته حمایت از تاسیسات هتلداری ارائه می شود

جمشید حمزه زاده گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در اقتصاد کشور هزینه صنعت هتل داری بالا رفته که با تازگی هزینه آب و برق 4 برابر شده است.

هزینه آب و برق هتلداران 4 برابر شد/بسته حمایت از تاسیسات هتلداری ارائه می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، افزایش هزینه بلیت هواپیما و تامین لوازم بهداشتی و تاسیسات هتل ها باعث آسیب جدی به صنعت هتلداری کشور شده است. از این رو رییس جامعه هتلداران کشور ضمن اشاره به اینکه جامعه هتلداران کشور ساختارمند شده اند، گفت: در استان ها و مناطق آزاد به صورت مجزا جامعه هتلداران تشکیل شده است و این مسئله باعث هماهنگی بین واحدهای مختلف شده است.

جمشید حمزه زاده با بیان اینکه جلسات مختلفی برای حل مشکلات تامین تاسیسات صنعت هتلداری با مسئولان دولت و نمایندگان مجلس جلساتی داشته ایم اظهار کرد: در حال حاضر هزینه آب و برق صنعت هتلداری 4 برابر افزایش یافته است. حال از آنجایی که 9 درصد مالیات ارزش افزوده و 12 درصد هزینه مالیات بر عملکرد و عوارض پسماند به شهرداری پرداخت می کند 35 درصدی هزینه به این بخش تحمیل شده است که به طور این هزینه به مردم منتقل می شود.

او با بیان اینکه نخستین همایش جامعه هتلداران 4 مهرماه برگزار می شود افزود: به زودی بسته حمایتی برای جبران هزینه های انرژی و تامین تاسیسات صنعت هتلداری ارائه خواهد شد.

کمره ای عضو جامعه هتلداران و رییس هیات مدیره مجموعه هتل های کوثر گفت: در حال حاضر ورود هر گردشگر خارجی باعث ایجاد اشتغال برای 7 نفر در داخل می شود.

او با تاکید بر اینکه مشکلات جدیدی بر سر راه صنعت هتلداری بروز کرده است افزود: به طور قطع افزایش هزینه تامین تاسیسات و فعالیت هتلداری به اشتغال و درآمد ارزی کشور لطمه وارد می کند، از این رو باید ضمن اطلاع رسانی مشکلات موجود باید موانع را برداشت.

دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در این مراسم گفت: در دنیا برای صنعت هتلداری، صنایع جدید تعریف می کنند. از این رو باید از جامعه دانشگاهی برای تدوین افق ها استفاده کرد و این اتفاق نمی افتد مگر اینکه عزمی همگانی به وجود آید. بنابراین این مسئله باید یک مطالبه عمومی باشد و حتی از سوی رسانه ها دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه