English

آخوندی خبر داد؛

بنادر ایران به بنادر هوشمند تبدیل شوند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بنادر ایران به بنادر هوشمند تبدیل شوند، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما ایجاد قدرت رقابت میان بنادر ایران با بنادر جنوب خلیج فارس است.

 بنادر ایران به بنادر هوشمند تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری موج، عباس آخوندی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بنادر با بخش خصوصی گفت: مراسم امضای قرارداد سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در مناطق مختلف شامل بنادر امام خمینی، شهید رجایی، شهید بهشتی و امیرآباد مازندران هم برگزار شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار گسترده ای در حوزه بنادر رخ داده، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بنادر بتوانند توسط بخش خصوصی توسعه پیدا کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: براساس این قراردادها، دو ترمینال بسیار مهم بندر شهید رجایی را به مدت ۵ سال، کل عملیات بندری آن را در اختیار بخش خصوصی قرار دادیم. امیدواریم با حضور بخش خصوصی، بنادر، رونق بیشتری پیدا کند.

آخوندی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بنادر ایران به بنادر هوشمند تبدیل شوند، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما ایجاد قدرت رقابت میان بنادر ایران با بنادر جنوب خلیج فارس است. نکته مهم دیگر این است که تمام بنادر ما باید به خطوط ریلی تجهیز شوند تا حمل و نقل ترکیبی مستقر شده و مفهوم ترانزیت در خاک ایران قابلیت اجرایی بیشتری پیدا کند. در این صورت می توانیم از موقعیت استراتژیک خود به نفع مردم ایران استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی