English

کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا در نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی ایران:

اتحادیه اروپا در تلاش است تا دیگر کشور ها همکاری خود را با ایران ادامه دهند

کمیسیونر کشاورزی اروپا گفت:از موانع توسعه همکاری، مسائل بانکی است که باید برطرف شود وحمایت وزارت جهاد کشاورزی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

اتحادیه اروپا در تلاش است تا دیگر کشور ها  همکاری خود را با ایران ادامه دهند

به‌ گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، فیل هوگان با اشاره به اینکه در توسعه همکاری ها راهبرد ما برد-برد است گفت:اتحادیه اروپا به تعاملات اقتصادی خود با ایران در چارچوب برجام قاطعانه  ادامه می دهد و تلاش می کنیم سایر کشورها نیز همکاری خود را با ایران ادامه دهند.

کمیسیونر کشاورزی اروپا با بیان اینکه قرار است دفتر اتحادیه اروپا در ایران به منظور برقرای ارتباط دیپلماتیک و ارتقای همکاری های در ایران راه اندازی شود افزود:حمایت وزارت جهاد کشاورزی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی به زعفران ایرانی اشاره کرد و گفت:در زمینه زعفران دیدگاه مثبت داریم و امیدوارم زعفران ایران هرچه سریع تر به بازار های اتحادیه اروپا راه یابد.

به گفته هوگان از موانع توسعه همکاری، مسائل بانکی است که باید برطرف شود.

وی به صادرات محصولات ایرانی به اروپا پرداخت و یاد آور شد:مقدمات واردات شترمرغ و قزل آلا از ایران به اروپا فراهم شده است و باید برای توسعه همکاری ها، استانداردهای یکنواخت شفافیت و ثبات در قوانین در زمینه ایمنی مواد غذایی داشته باشیم.

کمیسونر اتحادیه اروپا تصریح کرد:اتحادیه اروپا در زمینه انتقال نوآوری ها و فناوری های کشاورزی محدودیتی ندارد و آماده تبادل دانش با ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج صبح امروز سند همکاری بخش خصوصی ایران و فرانسه در زمینه تولید مشترک بذر ذرت و سورگوم در حضور وزیر جهاد کشاورزی ایران و  کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا به امضا رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه