English

موج گزارش می دهد؛

بازار پروتیین آرام شد/کاهش ۲۵۰ تومانی مرغ

در گرانی چند روز گذشته همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برخی اقلام گران شد از جمله افزایش بی سابقه مرغ و خیلی از مرغداری ها افزایش این محصول پروتیینی را دست خوش قیمت نهادها دانستند و برخی به عدم جوجه ریزی مناسب اشاره کردند.

بازار پروتیین آرام شد/کاهش 250 تومانی مرغ

در همین باره مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به قیمت نهادها اشاره کرد و توضیح داد: این شرکت هیچگونه افزایش قیمتی در نهاده های ذرت و سویا نداشته است و ذخایر راهبردی این شرکت به میزان کافی موجود است و تولیدکنندگان هیچگونه نگرانی برای تامین نهاده های خود نداشته باشند.

 به گفته این مسئول براساس گزارش های دریافتی با تمهیدات انجام شده از سوی این شرکت، قیمت ذرت در بازار 100 تومان کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با رد هرگونه انحصار در واردات نهاده های دامی از جمله ذرت،تصریح کرد: واردات نهاده های دامی انحصاری نیست و کلیه تولیدکنندگان و بازرگانان اعم از حقوقی و یا حقیقی با رعایت مسایل بهداشتی و قرنطینه ای می توانند بدون مراجعه به وزارت جهاد کشاورزی نسبت به واردات نهاده های دامی مورد نیاز اقدام کنند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در چند روز گذشته قیمت مرغ افزایش یافته بود، گفت: درحال حاضر نرخ مرغ 250 تومان ارزان شده و به نرخ 7 هزار و 350 تومان رسیده است.

وی همچنین قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده را 4 هزار و 800 تومان اعلام کرد و افزود: نرخ مرغ آماده طبخ در عمده فروشی درب کشتارگاه 6 هزار و 600 تومان، تحویل درب واحدهای صنفی 6 هزار و 750 تومان و خرده فروشی واحدهای صنفی 7 هزار و 350 تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنین اظهار داشت :نرخ هرکیلو گوشت مرغ منجمد 5 هزار و 700 تومان  است.

و برای تنظیم بازار امسال 20 هزارتن گوشت مرغ منجمد با قیمت 5 هزار 300 تومان درب سردخانه ها تحویل داده شده است که در نهایت باید این محصول با نرخ 5 هزار 700 تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

به گفته وی در صورت نیاز استان ها گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد بدون هیچ محدودیتی به استان ها ارسال می شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • یه ایرونی

    "درحال حاضر نرخ مرغ 250 تومان ارزان شده و به نرخ 7 هزار و 350 تومان رسیده است."

    وایییییییییییییییییییییییی خدا کمر مرغ شکست با این همه کاهش قیمت. تورو خدا نکنین ملت ذوق مرگ میشن.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه