English

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در گفتگو با موج مطرح کرد؛

ارزیابی بهره وری آب در شش ماه دوم سال ۹۶

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: محاسبات بهروری آب و خاک بسیار پیچیده است اما از نیمه دوم سال جاری سازمان ملی بهره وری ایران قرار است ارزیابی بهره وری آب در حوزه کشاورزی به صورت جدی تر آغاز کند.

ارزیابی بهره وری آب در شش ماه دوم سال 96

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، درباره بهره وری در کشاورزی افزود:سازمان ملی بهره وری مشاوران و کارشناسان خود را به وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرده است تا ارزیابی های خود را در حوزه کشاوزی آغاز کنند.

رویا طباطبایی یزدی با بیان اینکه محاسبات بهروری آب و خاک بسیار پیچیده است خاطر نشان کرد: ارزیابی در این موارد سختی های بسیاری دارد به طور مثال برای محاسبه ارزیابی بهره وری در آب،استان به استان و حتی منطقه به منطقه مقایسه این ها فرق دارد.

وی با اشاره به اینکه دنیا در زمینه محاسبه بهره وری آب و خاک بسیار تازه است گفت: دنیا در بررسی بهروری آب و خاک در مراحل مبانی اولیه ونظری می باشد و به طورعملی کارهای جدیدی صورت نگرفته است.

بهره وری آب در حوزه کشاورزی

رئیس سازمان ملی بهره‌وری تصریح کرد: سازمان ملی بهره وری ایران در تلاش است که با کمک وزارت خانه های نیرو و جهاد کشاورزی یک کمیته فنی در زمینه آب تشکیل دهید و امیدواریم در این کمیته اقدامات خوبی را در زمینه های ارزیابی بهره وری در کشاورزی و ... صورت بگیرد.

طباطبایی با اشاره به اینکه این کمیته فنی از حدود 2 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده عنوان کرد: حدود یک سال اقدامات خیلی خوب و مناسبی در این کمیته آغاز شد.همچنین در این کمیته ملزم شد برنامه ارتقای بهره وری آب و برخی مواردی از برنامه ششم توسعه در آن تدوین شود.

وی در پایان اظهارکرد:سازمان ملی بهره وری ایران بنا دارد از شش ماه دوم سال 96 با کمک وزارت خانه های نیرو و جهاد کشاورزی و با همکاری یونسکو ارزیابی بهره وری آب در حوزه کشاورزی مشخص تر و جدی تر آغاز کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه